عکس بیسکویت لیدی فینگر
Ŋ£GIŊ
۳۴
۵۵۳

بیسکویت لیدی فینگر

۲۵ آذر ۹۶
مواد لازم :
تخم مرغ: 4عدد
شکر: 100 گرم
آرد: 100 گرم
وانیل: نصف قاشق چای‌خوری
بیکینگ پودر: نصف قاشق چای‌خوری
روش تهیه :
1. ابتدا زرده و سفیده تخم مرغ‌ها را از هم جدا می‌کنیم.سپس سفیده‌ها را داخل ظرفی گود که از خشک و تمیز بودن آن مطمئن هستیم می‌ریزیم و با درجه تند همزن برقی شروع به هم زدن آن‌ها می‌کنیم.
2. وقتی که سفیده‌ها را کاملا پف دادیم شکر را به همراه وانیل خیلی آرام به مواد اضافه می‌کنیم وآ‌ن‌قدر به هم می‌زنیم تا فومی شکل شود. همین‌طور که به هم زدن ادامه می‌دهیم زرده‌ها را یکی یکی اضافه کرده و پس از اضافه کردن هر کدام مواد را 30 ثانیه مخلوط می‌کنیم.
3. پس از این‌که زرده‌ها تمام شدند، همزن برقی را کنار گذاشته و آرد را که از قبل با بیکینگ پودر مخلوط کرده و 3 بار الک کرده‌ایم در 3 مرحله متوالی به مواد اضافه می‌کنیم و با لیسک به شکل دورانی به خورد تخم مرغ‌ها می‌دهیم.
4. مایه را در قیف ریخته، داخل سینی روی کاغذ روغنی پهن می‌کنیم و به شکل لوله‌ای به قد 6 تا 7 سانتی متر از مایه روی کاغذ می‌گذاریم. ابعاد لیدی فینگرها تقریبا باید به اندازه یک شیرینی زبان باشد.
5. سینی را به‌مدت 20 دقیقه روی پنجره وسط فر که از قبل با دمای 180 درجه سانتی گراد گرم کرده‌ایم قرار داده و وقتی بیسکویت‌ها کمی طلایی رنگ شدند آن‌ها را از فر خارج می‌کنیم.
6. این نوع بیسکویت در صنعت قنادی برای درست کردن انواع دسرها و کیک‌های مختلف کاربرد دارد که معروف‌ترین آ‌ن‌ها تیرامیسو وشارلوت هستند.
...سلام دوستای گلم...خوبید...؟؟؟...اینم بیسکویت لیدی فینگرمن...خییلی راحت...خدابخوادمیخوام تیرامیسودرس کنم...🍉🍍🍁🍂شب یلداپیشاپیش مبارکتون باشه ودلتون شاد🍉🍍🍁🍂🙂...امیدوارم سال دیگ شب یلداکنار عزیزِدلم❤باشم...محتاج دعام...😔❤
...
نظرات