عکس نکات کباب تابه ای
باران سجادی
۷۹
۹۷۱

نکات کباب تابه ای

۳۰ بهمن ۹۶
حتماً برای شما هم به دلیل نداشتن وقت این اتفاق افتاده كه وقتی به خانه می رسید در صدد تهیه غذایی باشید كه خیلی سریع پخته شود و شما بتوانید با صرف كمترین زمان آن را پیش روی اعضای خانواده تان قرار دهید؟ معمولاً چه غذاهایی از نظر شما در این دسته جای می گیرند؟ حتماً یكی از جواب های شما كباب تابه ای است.
▪ نكاتی كه شما می توانید با به كار بستن شان ارزش كباب تابه ای تان را چند برابر كنید به این ترتیب است:
۱) همان طور كه بارها و بارها گفته ایم، از گوشت قرمز تا جایی كه می توانید استفاده نكنید. اگر نمی توانید، حداقل از نوع كم چرب آن استفاده كنید و تمامی چربی های گوشت تان را بگیرید، سپس آن را در تهیه غذای تان به كار ببرید.

۲) شما می توانید برای كمتر كردن گوشت قرمز مصرفی، به میزان مساوی از سویا نیز در مایه كباب تان استفاده كنید تا از این طریق میزان گوشت قرمز مصرفی این غذا به حداقل برسد.

۳) بسیاری از افراد در كنار كباب تابه ای، سیب زمینی سرخ كرده می گذارند. ما توصیه می كنیم برای كودك تان كه در سن رشد است سیب زمینی سرخ كرده تهیه كنید تا به بهانه سیب زمینی ها غذایش را هم بخورد اما اگر خودتان می خواهید از این غذا میل كنید، بهتر است از انواع سبزی های بخارپز شده استفاده كنید.

۴) به علاوه شما می توانید با شكستن یكی دو عدد تخم مرغ ارزش پروتئینی این غذا را به مراتب بالاتر ببرید. شما می توانید از این روش برای خوراندن تخم مرغ به بچه ها یی كه از خوردن این ماده غذایی ارزشمند امتناع می كنند، استفاده كنید زیرا طعم كلی این غذا به آنها این اجازه را نمی دهد كه به وجود این ماده غذایی پی ببرند

...
نظرات