عکس کباب تابه ای
mohanna
۵۴
۱k

کباب تابه ای

۲۰ مرداد ۹۷
یادش بخیر ..
آن قدیم ها مادر برایم یک جفت کفش خریده بود که با روح و روانم بازی میکرد. بدجور میخواستم اش.. مهمانی ، خرید، تا سر کوچه رفتن .. فرقی نمیکرد؛ با آن ها میرفتم! کم کم داشت پای ام را میزد.
چسبِ زخم هم میزدم کفاف نمیداد.
از شدت درد ؛ آن یکی ها را هم نمیتوانستم بپوشم. بساطی شده بود ناجور. دلم مانده بود پیش اش.. یک مدت کنار میگذاشتم باز میرفتم سراغ اش. درد از نو زخم از نو. به هیچ صراطی مستقیم نبود.. دلم ماند، اما گذاشتم اش کنار .. هر کاری کردم که داشته باشم اش نشد که نشد!
این روزها از آن قشنگتر اش را دارم، نه پایم را میزند نه باعث میشود که آن یکی ها به پایم نشوند ..
.. میخواستم بگویم رابطه ها هم همین اند.
بعضی آدم ها ؛ هم زخم میزنند هم نمیگذارند با بقیه خوش باشی. تازه دلت هم میماند .. به هر دری بزنی جور نمیشود. هرچقدر هم دور و نزدیک شوی نه اندازه ات میشوند نه قسمت ات. بعضی ها را باید گذاشت کنار. بعداً اصلِ جنس را پیدا میکنی .. باور کن .. همانی که به قد و قواره ات بخورد ...


#مریم_قهرمانلو

#کباب_تابه_ای_مهناپزون


گوشت چرخکرده نیم کیلو
پیاز سه عدد رنده ریز شده(آب گرفته شده)
زعفران دو قاشق غذاخوری
نمک،فلفل بمقدار لازم

گوشت چرخکرده را با پیاز مخلوط کردم و زعفران،نمک و فلفل را اضافه کرده و کاملا ورز دادم گوشت را در ظرف تفلون پهن کردم و روی آن را شیارهایی زدم(به هر شکلی که دوست دارید برش بزنید)روی حرارت متوسط گذاشتم و روی ظرف را گذاشتم توی این مرحله آب میندازه گوشت را از قسمتهای برش داده شده جدا کردم و سه تا قاشق غذاخوری روغن اضافه کردم تکه های کباب را برگردوندم تا روی دیگر هم سرخ شود.
...
نظرات