عکس آش رشته
Z.moradi.60
۳۳
۶۹۳

آش رشته

۱۸ بهمن ۹۷
سلام دوستان لطفا کپشن این پست و ادامه کپشن پست قبلی رو مطالعه کنید😊🙏🙏🙏
#هفت_روش_جادویی_برای_درمان_شوهر_بد_اخلاق
کمک ۷ روش جادویی می‌توانید خود و همسرتان را به مرور، اما برای همیشه از شر سندرم بداخلاقی راحت کنید. تنها مراقب باشید که این مطلب را محفوظ نزد خودتان نگه دارید، چرا که مطالعه راهکار‌ها و پیشنهاد‌های آن ممکن است سندرم بداخلاقی همسرتان را فعال کند.

حتما تا امروز دست كم دو تا سه بار در هفته ميزبان همسر بداخلاق خود در عصر يك روز هفته در خانه‌تان بوده‌ايد؛ زماني كه شوهرتان خسته و عصباني از كار روزانه، مشغله‌هاي زندگي و تنش‌هاي اجتماعي به خانه برمي‌گردد و روحيه‌اي بسيار تحريك‌پذير دارد، زماني كه حتي جرات نمي‌كنيد از او درباره علت بداخلاقي‌هايش بپرسيد و ترجيح مي‌دهيد شبي آرام و بدون جنجال را پشت‌سر بگذاريد.

 با وجود اين، آيا تا به حال به اين موضوع فكر كرده‌ايد كه براي برطرف كردن اين عصبانيت و پيشگيري از جنجال‌هاي بعدي كه دليل قانع‌كننده‌اي براي آن وجود ندارد، از چه راهكارهايي استفاده كنيد.

 در ميان شيوه‌هاي طب سنتي و روش‌هاي طبيعي درمان در جهان، راهكارهايي مي‌توان يافت كه با استفاده از آنها مي‌توانيد خيلي سريع و آسان سندرم بداخلاقي شوهرتان را درمان كنيد.

 با كمك 7 روش جادويي مي‌توانيد خود و همسرتان را به مرور اما براي هميشه از شر سندرم بداخلاقي راحت كنيد. تنها مراقب باشيد كه اين مطلب را محفوظ نزد خودتان نگه داريد، چرا كه مطالعه راهكارها و پيشنهادهاي آن ممكن است سندرم بداخلاقي همسرتان را فعال كند.

روز اول 

  حمام ولرم با عرق بهارنارنج را فراموش نكنيد

گاهي بد نيست به رسم و رسومات قديمي حمامي ولرم، خوشبو و مطبوع را براي همسرتان كه خسته و عصباني از راه رسيده، آماده كنيد.

 براي اين كار نيم ساعت قبل از آنكه به خانه برسد، حمام را آماده و گرم كنيد. 

اگر در حمام‌تان وان داريد، مي‌توانيد آن را با آب نيمه ولرم پر كنيد و 3 تا 4 قطره اسانس لاوندر درون آب بريزيد و در حمام را ببنديد تا فضاي حمام گرم و مطبوع شود. 

حالا اگر در حمام‌تان وان نداريد، كافي است يك قطره از اسانس لاوندر را روي پنبه بريزيد و پنبه را روي قفسه حمام قرار دهيد تا بوي مطبوع و آرامش‌بخش لاوندر در فضاي حمام پر شود.

 سپس دست به كار شويد و براي همسرتان يك ليوان شربت بهارنارج تهيه كنيد تا حين حمام يا بعد از حمام آن را بنوشد و احساس راحتي و آرامش كند. دراز كشيدن در آب و نوشيدن يك ليوان عرق بهارنارنج به او كمك مي‌كند تا تنش‌ها و استرس‌هاي ناشي از كار روزانه را كنار بگذارد و آرام شود.
ادامه مطلب در پست قبلی😊 👇
...
نظرات