عکس حلیم و کناره ماه رمضونی
hadiya
۵۵
۱.۱k

حلیم و کناره ماه رمضونی

۲۱ اردیبهشت ۹۸
ورق بزنید. سلام دوستای گلم ازونجایی که دوستان در مورد کناره ماه رمضونیم پرسیدن خوشحالم بگم که خودم درستش کردم و بعضی چیزا هم که تزئینی بود خریدم. البته می تونید کناره پارسالم رو هم که فیلمش تو ویدیوهام هست ببینید. که ماهش واسه پارساله ولی امسال دستم اومد چیکار کنم تمیزتر کار کردم. الانم اول ماه رمضون هنوز افطاری دادنا شروع نشده می تونید درست کنید خیلی خیلی اسونه.
اولین چیزی که نیاز دارید یه اسفنج گل ارایی هست یه دونه مستطیل بزرگ تقریبا.
دومین چیز حلقه پلاستیکی که به نظرم اگه فانوس ندارید هر چی کوچکتر باشه قشنگتره و اسفنج وزنشو تحمل می کنه چون مال من سنگین شد و به دیوار تکیه دادمش.(من حلقه ورزشی سبک دم دستم بود رنگش کردم و استفاده کردم) حلقه ها معمولا از یه جایی به هم وصلن از همون جا بازش کنید یا کاتر بزنید و به دو طرف اسفنج با فشار وارد کنید.و با چسب حرارتی بچسبونید.
بعد یه کم گلای مصنوعی رنگ دکور خونتون و قرانی که تو خونه دارید حدود ده تا گل ریز کافیه. و کمی برگ مصنوعی یا طبیعی فرقی نمی کنه برگی که براتون تا اخر ماه دووم داشته باشه رو مرتب روی اسفنج بزنید تا همه حاشو بپوشونه. مراقب باشید که خیلی درنیارید بزارید که اسفنجتون خراب بشه.
بعد به یه مقوای مشکی نیاز دارید یه بشقاب بزارید روش و یه گردی دربیارید و دوباره بشقاب رو جلوتر بزارید و حالت هلال ماه بدین و این جوری یه هلال ماه تمیز براتون درمیاد به دوتا هلال نیاز دارید. و یه ریسه ازین چراغای کوچولو ه با باطری روشن میشن. چراغ هارو به شکلی که تو تصویره روی یه طرف مقوا بچسبونید و وقتی تموم شد لایه دوم رو روش بچسبونید. اگه فانوس دارید که من فانوسامو با سیم نگه داشتم اگه فانوس نداشتید می تونید از همون مقوای مشکی ستاره دربیارید و چندتا ستاره با نخ نامرئی به حلقه وصل کنید.
اون شمع ها هم خیلی کاربردی هستن چراغه که روشن میشه و شکل شمع هست.
بقیه تزئیناتم که سلیقه ای هست رحل قران و تسبیح و قران یا شمع یا هر چیزی که به دکورتون بخوره.
امیدوارم درست کنیدو لذت ببرید منم دعا کنید.
...
نظرات