عکس غذای سفر

۲۷ تیر ۹۸
سلام دوستان گلم خوبید 😍😍😍

سلام عزیزای دلم خوبید خوشید ، دلم براتون خیلی تنگ شده بود 😘😘😘
چند روز کنارتون نبودم برای سفر رفته بودم تبریز و قصد سفر به ارومیه و مرز سرو رو داشتیم که دوستان عزیز آذری گفتن به دلایلی مرز بسته ست تصمیم گرفتیم سال بعد بریم ارومیه و چون تبریز جاهای گردشی زیادی داشت چند روز سفرمون رو تبریز موندیم و از اکثر مکان هاش دیدن کردیم ، از بازار بزرگ تبریز دیدن کردیم و کلی سوغات خوشمزه هم برای خودمون و هم برای فامیل خریدیم ، خانه شهریار ، مقبره شعرا ، موزه ، خانه مشروطه ، پارک ایل گلی ، پاساژ لاله و کلی از جاهای زیبای تبریز دیدن کردیم ممنونم از دوستان و هموطنان مهربون و مهمون نواز آذری که باعث شدن سفر خوبی داشته باشیم🌸🌸🌸
یک نصفه روز هم زنجان بودیم زنجان قبلا رفته بودیم و اینبار به پیشنهاد همسرم رفتیم ظروف مسی زنجان رو خریدیم 😍😍😍

دوستان عزیزم، این چند روز در تبریز چون روزا گرم بود صبح و شب بیرون بودیم و من صبحونه و ناهار و عصرونه رو خودم تو هتل آپارتمان که شرکت بهمون داده بود تهیه کردم و شام ها رو بیرون بودیم و چند تا عکس از کارهای سفری تو چند روز براتون می زارم .
این غذای سفری رو روز قبل از سفر تو خونه درست کردم پیراشکی گوشت و دلمه برگ مو و در کنارش سالاد هم درست کردم .

ممنونم از همراهی همیشگیتون دوستان با محبتم.