عکس ذرت مکزیکی علی -کپشن رو بخونید
علی
۸۷
۷۷۰

ذرت مکزیکی علی -کپشن رو بخونید

۲۸ تیر ۹۸
🔷🔶🔷👋👋👋👇👇👇👇👇👇👇👋👋👋🔷🔶🔷


سلام
انشاءالله الان لبخند روی لباتون باشه.

موضوعات رو #آبی کردم جهت صرفه جویی در وقت شما عزیزان.





🔵 #دعا : خدایا نفری که بعد من این کپشن رو میخونه امروز یه اتفاق فوق العاده جذاب براش بیوفته. الهی آمین.






🔵 #ذرت_مکزیکی : این عکس اولین عکسی بود که من تو پاپیون گذاشتم. کاربرایی که از اون موقع همرامی میکنن حتما یادشونه این تصویر. اون موقع این تصویر پونصدتا لایک داشت، هزار و خورده‌ای هم کامنت. حتما باورتون نمیشه. در ضمن این ذرتا بینهایت خوشمزه شده بودن.







🔵 #تبریز_شهر_بدون_گدا : کاربرای عزیز اگر گذرتون به تبریز بیوفته از بزرگترین تفاوتایی که میبینید و از همون ورودی شهر نظرتونو جلب میکنه اینه که گدا نمیبینید. در تبریز هم مسئولین هم خود مردم اهتمام ویژه دارن به حذف این پدیده. مردم هیچوقت به گدا پول نمیدن، مسئولین هم حواسشون هست که این افراد رو در مکان مشخص اسکان بدن و از خیابون جمع میکنن. اتفاقی که تو شهر تبریز میوفته اینه که مردم به جای دادن کمک به گدا، پول رو به سازمان‌های خیریه میدن و این سازمان ها حواسشون به افراد نیازمند هست. فرد نیازمند آبروش حفظ میشه. اینطوری هیچکس تشویق نمیشه به گدایی. زیبنده شهر اسلامی نیست که فرد نیازمند تو خیابون نیازشو از مردم بخواد. تو شهر اسلامی مردم و مسئولین حواسشون هست که آبروی فرد نیازمند حفظ بشه.







🔵 #پاپیون : کاربرای گرامی، شما بهتر از من از اوضاع پاپیون و استوریا مطلع هستید. من قبلا میخواستم پیشنهاد بدم که هر کدوم از ما روزی چند دقیقه وقت بذاریم و با گزارش پیجایی که از پاپیون سو استفاده میکنن پاپیون رو سالم تر کنیم. بعدش دیدم همین اتفاق ممکنه واسه خودمون بیوفته و در واقع مقابله به مثل کنن. پیج خودمونم ممکنه گزارش بشه و معلق بشه. این عیب بزرگه پاپیونه که توجهی نمیکنه به اینکه چرا یه نفر گزارش میشه و صرفا پیج شخص رو میبنده. امیدوارم پاپیون خودش هم بخواد پیج این افراد حذف بشه. چیزی که هممون تا الان دیدم ظاهرا خود پاپیون هم براش مهم نیست که کاربرای خوبش بخاطر همین پیجای سو استفاده‌گر دارن میرن. که اگر براش مهم بود بستن سی چهل تا پیج براش کار راحتیه.







🔵 #روابط_زوجین : دوستان عزیز اگر متاهل هستید باید بدونید که مشاجره و دعوا جزء حتمی زندگی‌ها هستش. یکی از نشانه‌های سلامت روابط وجود همین مشاجره‌هاست. پس دلسرد نشید که چرا ما مشاجره داریم تو رابطه مون. این مشاجرات کمک میکنن به بهتر شدن روابط. اما تو مشاجرات منصف باشید. همسر ما دشمن ما نیست. قراره تا آخر عمرمون باهاش باشیم. ایشون با اون آدم غریبه بیرون فرق دارن. پس طرز مشاجره ما با ایشون باید با مشاجره ما با فرد غریبه هم فرق داشته باشه.


ما تو مشاجره با فرد غریبه همه سعیمون اینه که به طرفمون پیروز بشین چه با منطق چه بی منطق. اما در مقابل همسرمون باید منصف بود و نه دنبال پیروزی تو مشاجره. باید یاد بگیریم و یا بدیم که هر دوطرف باید کوتاه بیان تو دعواها.



اگر با همسرتون مشاجره داشتین و تو چند مورد اخیر ایشون کوتاه اومدن ( چه حق با شما بوده و چه نبوده) و دعوا تموم شده دفعه بعدی اگر مشاجره‌تی شد شما کوتاه بیاید ( چه حق با شما بوده و چه نبوده). نذارید ایشون فکر کنن که همیشه به ناحق دارن دعوا میکنن با شما. احساس تقصیر بیش از حد و مداوم آدمیزاد رو افسرده و گاه پرخاشگر میکنه. والبته وقتی میبخشین چنان حس خوشایندی بهتون غالب میشه که بیشتر راغب میشید به تکرار بخشش. همون طور که میدونید حفظ اعتدال هم مهمه. نه زیادی ببخشین نه زیادی دنبال پیروزی تو مشاجرات باشید. جفتشون هم سم حساب میشن.










🔵#کتاب_خوانی : دوستان هر کس جدیدا کتاب خوبی خونده حتما لطف کنن و #استوری کنه و خوبیای کتاب و بدی هاش رو بگه تا همگی استفاده کنیم.









🔵#طبیعت : دوستای عزیزم، به نظر من خیلی خوبه که حساس باشیم که وقتی از گردش برمیگردیم حتما توجه کنیم که تغییری تو طبیعت ایجاد نکرده باشیم. اگر میتونیم روی لانه حیوانات و حشرات زیرانداز باز نکنیم. موقع برگشتن از خودمون زباله جا نذاریم. یادمون نره که این طبیعت و همه متعلقاتش دست ما امانته. مثل بدنی که داریم. چجوری ازش مراقبت میکنیم؟








🔵 #عشق : سرتونو بالا بگیرید و این جمله رو بگید : « خدایا شکرت ».




مثل همیشه منتظر کامنتای شما دوستان هستم.
من نقد رو ترجیح میدم، لطفا.
اگر پست به نظرتون قابل استفاده هست، #استوری بفرمایید.
#عشق #محبت #ذرت_مکزیکی #نظر #استوری #علی #پسرونه #مشاوره #مشاور #اجتماعی #فرهنگی #تبریز
...
نظرات