عکس روغن دنبه گوسفندی و عصاره پای مرغ
رها بانو
۷۶
۵۰۰

روغن دنبه گوسفندی و عصاره پای مرغ

۳۰ مهر ۹۸
‍ ✅هر طور شده روغن مصرفی خود را عوض کنید ...

💎 یکی از مهم ترین خوراکی ها که تاثیر مستقیم بر روی سلامتی دارد روغن است، روغن خوراکی خوب نقش بسزایی در سلامتی ،استقامت و توان بدنی، شادابی و شفافیت پوست و.. دارد.

❌بیشتر محتوای روغن های مایع از پارافین خوراکی که محصول پالایشگاهای نفت است درست شده است که کلسترول خون را افزوده موجب چربی خون و… می شود که کشنده است.

❌ روغن موجود در بازار از مشتقات نفتی وپالم و... بوده وباعث ایجاد بسیاری از بیماری های قلبی وعروقی می شود مضافا اینکه روغن های بازاری#تراریخته بوده وضرر آن چندین برابر وعامل اصلی بیماری سرطان است.

❌ محصولات تغییر ژنتیک‌یافته‌ای که ورودشان به سبد خانوار با سلامت 80 میلیون شهروند ایرانی در ارتباط است.

❌ در حالی که شخص رئیس اداره بهبود تغذیه وزارت بهداشت می‌گوید مصرف «محصولات تراریخته» ممکن است در درازمدت باعث جهش‌های ژنتیک، افزایش تومورهای سرطانی و حتی ناباروری شود، شاهد واردات گسترده این محصولات به کشور هستیم!

❌ واردات محصولات تراریخته در حالی از سوی سازمان غذا و دارو تأیید می‌شود ( #مافیای_مجوز ) که بسیاری کشورهای جهان از جمله اتحادیه اروپا تولید محصولات دست‌کاری‌شده ژنتیک را کاملاً ممنوع کرده‌اند و اطمینانی از فاقد عوارض بودن مصرف این مواد غذایی توسط انسان ندارند.

پس چه روغنی بخوریم؟

👇بهترین روغن های خوراکی از نظر طب اسلامی ایرانی

#روغن_زیتون
#روغن_شحم_گاو
#روغن_زردگاو کرمانشاهی
#روغن_دنبه_گوسفندی
#روغن_ارده_کنجد

🔷روغن زیتون برخلاف تصور ترویج داده شده کاملا برای سرخ کردن مناسب است واین دروغ برای جلوگیری از استفاده مردم ساخته شده تا مردم را وادار به خوردن روغن های نفتی کنند.

پای مرغ رو با هویج,کرفس,پیاز,برگ بو بپزید و بذارید غلیظ بشه,بعد توی یه ظرف با قطر کم بریزید,بذارید بخچال,وقتی بست,با چاقو برش بدید و بذارید فریزر و داخل سوپ,خورش یا هر چیزی ازش استفاده کنید
دنبه رو چرخ کنید همراه با پیاز و بدون آب بذارید روی حرارت کاملا ملایم,نشانه آماده شدنش اینه که پیازهای توش سرخ میشه,ما به بو و طعمش عادت داریم,ولی اگه برای شما مطلوب نیست,میتونید ماست یا سرکه هم بریزید,جزغاله هاش رو هم دور نریزیدا,توی خمیر نون یا ماکارونی بریزید یا به صورت گرم لای نون بذارید و میل کنید
...
نظرات