عکس کیک وانیلی ساده
_nafiseh.64
۲۴۵
۷.۹k

کیک وانیلی ساده

۱۲ آبان ۹۸
سلام دوستای گلم 🌻🌻🌻
اول از همه ممنونم بابت تک تک لایکها و کامنتهای شیرینتون من همه اشون رو می خونم اما وقت نمی کنم دونه دونه جواب بدم اما از تجربه هاتون برای رژیم استفاده و تشکر می کنم مرسی که دانسته هاتون رو در پست قبلی به اشتراک گذاشتید 🙏😘❤❤❤
روز دانش آموز مبارک ❤❤❤
این عکس هم سفارشی هست و چون خیلی از دوستان پرسیده بودن بگم که تو فضای مجازی اگر کارهاتون خوب باشه و فالور و لایک خوبی هم داشته باشید خود شرکتها دایرکت میدن و پیشنهاد همکاری ، منم اون محصولاتی که شناخته شده هست و می دونم ضرری به کسی نمی رسونه قبول میکنم و براشون عکس یا فیلم تهیه می کنم و این عکس و فیلم در پیج خودم و پیج شرکت مربوطه قرار داده میشه و در حد فضای مجازی برای تبلیغاته . مبلغ همکاری هم بسته به تعداد فالور واقعی و لایکهای واقعی سنجیده میشه . البته در عکس اصلی ، بسته ی محصول رو کنار کار میزارم اما برای پاپیون محصول تبلیغاتی رو برمیدارم .
این کیک وانیلی رو با پودر کیکهای آماده درست کردم و با شکلات شبیه لولک یا بولک تزیینش کردم 😊 و روی یک تکه تخته که خودم با کاغذدیواری مات مشکی پوشوندمش و با گچ ، گلدون ، آلبالو و پرچمهای رنگی کشیدم عکاسی کردم .
عکس بعدی هم یه مدل ترد ( کراکر نمکی ) خریده بودم که دیدم شبیه پنگوئن میشه با شکلات صبحانه و خامه و اسمارتیز تزیینش کرد .
#کیک #روز_دانش_آموز #جشن #مدرسه #پنگوئن #صبحانه #صبحانه_سلامت #تغذیه
...
نظرات