عکس چیز کیک شکلاتی
_nafiseh.64
۶۸۶
۸.۴k

چیز کیک شکلاتی

۴ آذر ۹۸
سلام مهربونا 🌻🌻🌻
ممنونم که در پست قبلی تولدم رو تبریک گفتید و این همه لایک و کامنت شیرین برام می نویسید ، شرمنده ی اخلاق ماه تون هستم به خدا 🙈❤❤❤ من و شرمنده میکنید 🙈 چجوری جواب محبت تک تکتون رو بدم آخه فقط خدا می دونه چقدر از ته دلم دوستتون دارم 😘😘😘 ممنونم که این همه مهربونید 🙏🙏🙏
سوم آذر تولدم بود و از اونجایی که کیک خامه ای تو خونه ی ما زیاد طرفدار نداره امسال بجاش چیز کیک درست کردم که محشر شد جاتون سبز ❤❤❤
طرز تهیه ی چیز کیک شکلاتی رو در این پست می نویسم و در پست بعدی در مورد بقیه ی خوراکیها می نویسم .
مواد لازم لایه ی میانی
خامه دویست گرم
پنیر خامه ای یا ماسکارپونه یا لبنه دویست گرم
پودر قند به مقدار لازم
شیر دو سوم لیوان
پودر ژلاتین سه قاشق مربا خوری
پودر کاپوچینو یا شکلات داغ یک الی دو بسته
طرز تهیه چون از طعم شور و شیرین خیلی خوشم میاد من از پنیر لبنه استفاده میکنم اما اگر دوست ندارید شور باشه از ماسکارپونه استفاده کنید . پنیر رو با پودر قند همبزنید و بعد خامه و پودر کاپوچینو رو اضافه کنید . ژلاتین رو با مقداری آب بن ماری کنید و به شیر گرم اضافه کنید و بعد به باقی موادتون اضافه کرده خوب همبزنید .
در پستهای قبلی طرز تهیه ی کیک شکلاتی رو براتون نوشتم .
بعد از درست کردن کیک شکلاتی اون رو از وسط برش بزنید و داخل قالب کمربندی قرار داده ( اگر قالب کمربندی ندارید یک طلق بزرگ دور کیکتون بزارید و با چسب محکمش کنید ) یک لایه مایه چیز کیک بریزید بزارید داخل یخچال تا نیم بند بشه بعد لایه کیک رویی رو قرار داده سه ساعتی داخل یخچال استراحت بدید تا چیزکیکتون آماده بشه .
نکته: حتما اول شیرتون رو بجوشونید تا از سالم بودنش مطمئن بشید بعد بزارید از داغی بیافته و بعد ژلاتین بن ماری شده رو اضافه کنید که شیر نبره اما اگرم برید عیبی نداره چون از سالم بودن شیر مطمئن بودید اتفاق خاصی رخ نمیده و همون جوری شیر و ژلاتین بریده شده رو به چیز کیک اضافه کنید و همبزنید تغییری در شکل و نتیجه ایجاد نمیشه .
دوستتون دارم شاد باشید ❤❤❤

#چیز_کیک #تولد #تم_تولد #تم_پاییزی #آذر#کرم_کارامل #ذرت_مکزیکی #کلمن #کلمن_شیشه_ای #میوه #تزیین #یلدا #آشپزی
#Chocolatecake #ChocolateCheesecake
...
نظرات