عکس #کتلت سنگدان مرغ

#کتلت سنگدان مرغ

۱ مهر ۹۹
#کتلت سنگدان مرغ

کارشناسان عقیده دارند یک فنجان گوشت سنگدان می‌تواند تا % ۸۸ مقدار توصیه شده از پروتیین را مصرف کننده در روز برآورده کند. چرا که زمانی که بدن وی پروتئین‌ها را تجزیه می‌کند، این آمینو اسید‌ها هستند که برای رشد ماهیچه و بافت بدن انسان مهم تلقی می‌شوند.
سنگ دان‌ها هم چربی کمی دارند و هم دارای ویتامین بالایی هستند. سنگدان دارای چندین ویتامین شامل ویتامین ب. ۱۲ است که برای عملکرد مغز و تشکیل سلول‌های خونی سفید، نیاسین، که برای گردش و تولید هورمون مناسب است و ریبوفلاوین که پوست و موی شما را سالم نگه می‌دارد، ضروری است.
مصرف سنگدان منجر به افزایش میزان مصرف آهن، فسفر و روی خواهد شد، آهن به بدن انسان کمک می‌کند تا گلبول‌های قرمز خون را شکل دهند، فسفر که برای عملکرد ماهیچه و و روی، که، عملکرد‌های سیستم ایمنی را بهبود می‌بخشد، کمک می‌کند.
طرز تهیه :
یک بسته سنگدان مرغ که باید خیلی خوب تمیز و شسته شود و دوبار چرخ شود به اضافه یک لیوان سویا که بعد از خیس خوردن چرخ شود و یک سیب زمینی و یک پیاز بزرگ که چرخ شوند به علاوه دوتا سه قاشق غذا خوری آرد سوخاری و نمک و تمام ادویه ها مثل زردچوبه فلفل سیاه پودر سیر و پودر پاپریکا ...همه این مواد رو باهم ترکیب می کنید دقیقا مثل وقتی که میخوایید کتلت درست کنید و بعد هم توی ماهیتابه داغ سرخ می کنید .به راحتی سرخ میشه.

یک مهر ۹۹
...
نظرات