عکس #سوپ قارچ

#سوپ قارچ

۳ آبان ۹۹
#سوپ قارچ
_
_
ما معمولا با شنیدن سوپ یاد غذایی شل و بی مزه می افتیم که در دوران بیماری مصرف میشود. درست است که خوردن سوپ به کسانی که سرما خورده اند یا جراحی دندان انجام داده اند توصیه میشود اما این خوراک مقوی کاربردهای دیگری هم دارد. به ویژه در فصل های سرد سال یک سوپ خوشمزه میتواند جای شام سبکی را هم برای شما پر کند. البته معمولا سوپ به عنوان پیش غذا برای باز کردن اشتها سرو می شود. محبوبیت این غذا به دلیل تقویت کنندگی بدن و هم چنین هضم راحت آن است. سوپ تنوع بسیاری دارد که یکی از آن ها سوپ قارچ و هویج است.
سوپ قارچ و هویج به خاطر دارا بودن سبزیجات مقوی بسیار مفید و پرطرفدار است. به علاوه رنگ زیبای آن به سفره شما زیبایی خاصی می بخشد. همچنین بخاطر ترکیب قارچ، هویج و شیر طعم ملایم و خوشایندی دارد. سوپ قارچ و هویج از سوپ های مجلسی به شمار می رود که تهیه آن برای میهمانی و مجالس نه تنها سخت و وقت گیر نیست، بلکه جلوه خاصی به ضیافت شما می دهد.
سوپ قارچ یکی از سوپ های خوشمزه و پر طرفدار بین المللی می باشد که در کشورهای مختلف با مواد متنوعی تهیه می شود.
این سوپ علاوه بر خوشمزه گی، سرشار از فولیک اسید و بسیاری مواد مغذی دیگر است که می تواند به بدن شما کمک کند تا سالم تر باشد.
یک عدد پیاز و سبزی سوپ (مقدارش اندازه یک مشت دست، معمولا بیشتر وقتا فقط جعفری برای سوپ استفاده میکنم ) و دو هویج رنده شده و مقداری ذرت و قارچ و گوشت مرغ رو با کمی روغن زیتون تفت میدیم...بعد ادویه‌ها رو مثل: زردچوبه،فلفل سیاه،ادویه کاری رو بهش اضافه می‌کنیم،وقتی حسابی تفت خوردن یک قاشق رب گوجه رو با آب حل می‌کنیم و به بقیه مواد اضافه میکنیم و میزاریم یکم بوی خامی رب بره، بعد اینجا مقداری دارچین اضافه می کنیم بعد بهش آب اضافه میکنیم میزارم بپزه و ورمیشل رو هم در آخر اضافه می‌کنیم و میزاریم ورمیشل بپزه بعد خاموشش می‌کنیم....
۳ آبان ۹۹
...
نظرات