عکس مرغ شکاری
نورا و صدرا
۲۳
۴۵۱

مرغ شکاری

۷ آبان ۹۹
مرغ شکاری با سس مخصوص وای سسش عالیه حتما امتحان کنید ممنونم از همه دوستان که لطف دارن به من
سیاست_های_زنانه
🔵همراهی با همسر خیلی خوبه و لازمه ولی نباید اونقدر این همراهی پررنگ باشه که چیزی از علایق و شخصیت خودتون باقی نمونه!

🔵بعضی خانوما ازدواج که میکنن کلا خودشونو یادشون میره. کلا میشن نسخه دوم همسرشون!

و این از دو جهت مضره:
یک:موقع ازدواج همین تفاوت های شما با همسرتون بوده که جذاب بوده و باعث شده انتخابش کنین و انتخابتون کنه و اگر این تفاوت هاصفر بشن جذابیت هم به تبعش کم رنگ میشه. باید صمیمی باشید ولی در عین حفظ تفاوتها.

🔵دوم اینکه اگر از خودتون و علایقتون و .. بگذرین و بشین دقیقا اونی که همسرتون میخواد بعد از یه مدت حس میکنین تلف شدین!حس میکنین در حق خودتون خیانت کردین. حس میکنین سرجای خودتون وانستادین...

🔵بازهم تاکید میکنم نمیگم صمیمی نباشین. نمیگم به خواسته هاشون دل ندین. همه ی اینا سرجاش ولی خودتون هم باشین. برای خودتونو علایقتون هم وقت بذارین. به فکر حال دل خودتونم باشین . دل خوشی های شخصی تونو دوست داشته باشین و بهشون برسین. هم حال خودتون خوب میشه و هم حال همسرتون.

🎀 #سیاست

مشکل بیشتر زوجین این است که اگر طرف مقابل تغییر کند، زندگی آنها شادتر خواهد بود!

مشکل این طرز تفکر این است که سهم خودمان را در مشکل نمی بینیم بطور مثال اگر طرف مقابلم سروگوشش می جنبد، شاید بخشی از آن به این دلیل است که من معتاد به کار هستم و وقت کمی برای او دارم، و یا اگر طرف مقابل علاقه ای به تماس تلفنی با من نشان نمیدهد شاید به این دلیل است که من عادت دارم پشت تلفن مدام از مشکلات روزمره گله و شکایت کنم.

این که ما بتوانیم سهم خودمان را در مشکلات ببینیم باعث می شود که انگشت اتهام را بی رحمانه به سمت طرف مقابل نگیریم و بتوانیم با حسن نیت به او نگاه کنیم.

حسن نیت داشتن یعنی این باور که طرف مقابل اساسا آدم خوبی است که در پس رفتار ناخوشایندش نیازی ارضا نشده وجود دارد که هرچند با استفاده از روشی اشتباه، در پی برآوردن آن نیاز است.
...
نظرات