عکس قهوه ترک با تمام فوت هاش
❤Royal.fairy❤
۱۷
۸۳۸

قهوه ترک با تمام فوت هاش

۲۵ فروردین ۰۰
سلام دوستهای مهربون🌹🌹🌹 🔥🔥تشکر__فراوان👌👌___از__لطفتون🥀🥀🥀___قدردان😍😍___محبتهای___بیکران__شما__هستم💝❤💝❤💝❤💝ممنونم از لطفی که همگی دارید امیدوارم همیشه خوش و خرم باشید
خوشحال میشم اگه همدیگه رو تو اینستا هم فالو کنیم

.🔴..........▓▓▓▓▓ insta@_royal.fairy▓▓▓▓......🔴

#طرز_تهیه_قهوه_ترک

✔ ابتدا شعله زیر اجاق گاز را ملایم تنظیم کنید و به ازای هر فنجان آب یا شیر( پیشنهاد میکنم باشیر درست کنید!😉) ۱ تا ۲ قاشق چای‌خوری پر و یا ۱ قاشق غذاخوری قهوه ترک اضافه کنید. بعد از اضافه کردن قهوه آن را هم نزنید، اجازه بدید تا قهوه خودش توآب پخش بشه و در سطح آب شناور بمونه، هم زدن در این مرحله ممکنه باعث گلوله گلوله شدن قهوه در آب بشه.

✔✔بعد از ۱ تا ۲ دقیقه در صورت تمایل به قهوه خود شکر اضافه کنید اما آن را هم نزنید؛ در عوض کمی حرارت گاز را بیشتر کنید تا شکر به خوبی حل بشه. ۳ تا ۴ دقیقه قهوه را با این حرارت رها کنید.

✔✔✔بعد از اینکه قهوه کمی حرارت دید و آب به اندازه کافی گرم شد، شکر حل می‌شه. حالا با قاشق چند بار قهوه را هم بزنید و حرارت گاز را کم کنید. قاشق خود را از قهوه جوش بیارید بیرون! تا به قهوه اجازه بدیدکف‌دار بشه.

✔✔✔✔زمانی که اولین حباب را روی کف قهوه خود دیدید، حرارت را باز کمتر کنید و یا قهوه‌جوش خود را از حرارت مستقیم دور کنید، فراموش نکنید که قهوه نباید زیاد جوش بخوره.

✅✅ترفند نهایی قهوه ترک✅✅

در این مرحله نباید چشم از قهوه بردارید. نگذارید قهوه به جوش بیاد ویا حرارت آن به قدری بالا بره که شروع به جوشیدن کنه. اگر قهوه سریع بجوشه، کف و طعم ناب آن را از دست خواهید داد.
هر قدر غلظت کف قهوه شما بیشتر باشد طعم بهتری خواهد داشت.

بعد از اینکه کف روی قهوه بالا اومد و به اندازه یک سکه جمع شد؛ از روی اجاق برداشته وبه آرامی کف قهوه را با قاشق بردارید و داخل فنجانهای قهوه‌خوری بریزید. دقت کنید که همه فنجان‌ها به یک اندازه کف داشته باشند.
دوباره قهوه‌جوش را روی حرارت قرار دهید تا به مدت ۱۰ تا ۱۵ ثانیه دیگر روی گاز بجوشد. و در نهایت فنجان های خود را با قهوه پر کنید.
نوش جان
باشد که مقبول افتد 🙂🌹

.░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
#royal_fairy #royal_fairy_food
#دسر_royal_fairy #اشپزی_ایرانی #اشپزی_خونگی #اشپزی #اشپزی_اسان #آشپزی_خاص #آشپزی_ملل #آشپزی_با_عشق #اشپزی_مدرن #آشپزی_باهم #اشپزی_سنتی #باسلیقه_ها #دسر_اردبیل
...
نظرات