عکس #ساندویچ مرغ و سبزیجات

#ساندویچ مرغ و سبزیجات

۹ اردیبهشت ۰۰
#ساندویچ مرغ و سبزیجات
این ساندویچ برخلاف ظاهر و مواد سادش بسیارخوشمزه هست و راحت درست میشه پیشنهاد میکنم حتما امتحانش کنید. مراحل تهیش رو تو قسمت عکسها مرحله به مرحله گذاشتم .
_
ساندویچ مرغ یک ساندویچ بدون استخوان بدون پوست است و در واقع یکی از سالم‌ترین انواع ساندویچ است که با سینه مرغ، چاشنی و نان باگت درست می‌شود. برای این ساندویچ معمولاً از سس تنوری به عنوان چاشنی استفاده می‌شود، اما در سال‌های اخیر استفاده از سس خردل و سس مایونز نیز محبوبیت پیدا کرده‌است.
گوشت مرغ می‌تواند جایگزین خوبی برای گوشت قرمز باشد. با این گوشت مفید می‌توانید غذا‌هایی سالم تهیه کنید که از آن‌ها جمله می‌توان به ساندویچ مرغ ریش ریش اشاره کرد. این ساندویچ به سادگی و در زمان کوتاهی آماده می‌شود و به عنوان یک شام خوشمزه مورد استفاده قرار می‌گیرد. در تهیه این غذا از گوشت سینه مرغ پخته و ریش ریش شده به همراه قارچ، پیاز و فلفل دلمه‌ای استفاده شده و همراه با نان و انواع سبزیجات همچون گوجه فرنگی، کاهو، کلم و جعفری ساطوری سرو می‌شود.
ساندویچ مرغ ریش ریش از ترکیب مرغ پخته ریش ریش، قارچ و فلفل دلمه‌ای تهیه و با نان، گوجه فرنگی و خیار شور سرو می‌شود. ادویه‌های مورد استفاده در تهیه این غذا طعم دهنده‌های اصلی آن هستند.
...
نظرات