عکس رشته پلو
hadis-soltani
۱۵۷
۳.۹k

رشته پلو

۵ خرداد ۰۱
به این نتیجه رسیده ام که بیشتر ِ مردم بزرگ نمی شوند. ما جای پارک خودمان را پیدا می کنیم و به کارت های اعتباری مان افتخار می کنیم. ازدواج می کنیم و جرات می کنیم بچه دار شویم و به آن بزرگ شدن می گوییم. اما فکر کنم بیشترین کاری که می کنیم پیر شدن است. ما تراکم سال ها را در بدن های مان و روی صورت های مان این طرف و آن طرف می بریم اما معمولا خود حقیقی ما، کودک درون مان، هنوز بی گناه است و مثل گیاه مگنولیا خجالتی است.

نامه ای به دخترم
مایا آنجلو

مواد لازم
برنج ۴ پیمانه
روغن ۸ قاشق سوپ خوری
گوشت چرخ کرده ۲۵۰ گرم
خرما (رطب تازه و هسته گرفته شده) ۱۰ عدد
رشته (پلویی) ۲۰۰گرم
کشمش (پلویی) نصف پیمانه
زعفران (ساییده شده) ۱ قاشق چای خوری
نمک و فلفل به مقدار لازم
سیب زمینی متوسط ۱ عدد
قیسی خرد شده ۶ عدد
پیاز متوسط ۱ عدد

طرز تهیه
گوشت چرخ کرده را با پیاز رنده شده و نمک و فلفل خوب ورز دهید بعد کوفته قلقلی به اندازه دلخواه درست کنید سپس آن را در روغن سرخ كنید.
برنج را در آب در حال جوش بریزید و اجازه دهید نیم پز شود سپس رشته پلویی خرد شده را به آن اضافه كنید و مخلوط كنید تا رشته كاملا با برنج مخلوط شود.
بعد برنج را آبكش كنید.ته قابلمه مقداری روغن بریزیدو سیب زمینی ها را ته قابلمه بچینید و برنج و رشته آبکش شده را روی اون بریزید زعفران آب شده را هم اضافه كنید و دم كنی را روی برنج قرار دهید. نیم ساعت بعد غذا آماده است.
تو این فاصله توی کمی روغن خرما رو تفت بدید و کنار بزارید کشمش خیس خورده رو هم تفت بدید و در آخر قیسی خیس خورده رو هم تفت بدید بعد از اینکه برنج رو توی ظرف کشیدید روی اون رو با موادی که آماده کردید تزئین کنید و نوش جان کنید
#رشته_پلو #رشته #رشتهپلو #رشته_پلو_مجلسی #رشته_پلو_با_گوشت_قلقلی #رشته_پلو_با_گوشت #رشته_پلو_آشپزی_شما #رشته_پلو_خوشمزه #رشته_پلو😋 #رشته_پلو_ناااب❤️👌 #رشته_پلو_با_گوشت_قلقلي

https://sarashpazpapion.com/user/5cdc8198aca582.81445354
...
نظرات