عکس چیز کیک نپختنی
_nafiseh.64
۳۷۸
۷.۵k

چیز کیک نپختنی

۸ مرداد ۹۸
سلام مهربونا 🌻🌻🌻
از تک تک لایکها و کامنتهای شیرینتون خیلی ممنونم 🙏😍💖💖💖
و یه نکته ای رو اول بگم چون هر چند تا پست یکی از دوستان برام می نویسند که چرا به پیج من سر نمیزنید ؟ و لازم دونستم اینجا بازم بگم که تعداد شما عزیزای دل خدا رو شکر خیییلی زیاده و من فقط یک نفر هستم و وقت نمی کنم به همه سر بزنم و تایمی از روز میام پاپیون و وقتی هم میام اول سعی می کنم کامنتهای پست آخرم رو بخونم و جواب بدم و به دوستانی که کامنت گذاشتن سر بزنم که بازم بیشتر مواقع نمی تونم به تمام کامنتهامم سر بزنم ، لطفا زیر پستهای گذشته سوال ننویسید چون من نمی بینم 🙁 و شرمنده اتون میشم ، اگر هر سوالی از هر پستم دارید زیر تازه ترین کارم بنویسید که ان شاء الله ببینمشون 💖🙆‍♀️
راستی در مورد پاسخگویی به کامنتهامم توضیح بدم که بدونید بینتون فرق نمیزارم چون همتون رو دوست دارم 😘😘😘😘
من موقع جواب دادن به کامنتهام میام داخل پیجتون اگر کارهای جدید فرستاده باشین لایکشون می کنم و کامنت هم زیر آخرین پستتون میزارم ، گاهی هم دوستایی که کار جدید ندارن یا کلا کاری تو پیجشون نیست زیر پست خودم ریپلای میکنم و جواب محبتشون رو میدم 😊 و جواب سوالاتتون رو هم که سعی می کنم حتما بدم 😘
فقط دیشب با خودم فکر کردم 🤔 اینجوری تقریبا همیشه به دوستان مشخصی سر میزنم ، پس بقیه دوستای پاپیونی چی 😳 به نظرتون چیکار کنم؟؟؟

این عکس رو هم من خیلی دوست دارم 😍🏝 و اینقدر به من میگید ظرف داری ☺ خداییش ببینید یک پایه کیک ندارم همش رو همین پایه گردون پلاستیکی کیکهام رو میزارم 😁 یکم دعا کنید دلم بیاد یک پایه کیک چوبی یا چینی خوشگل بخرم، آخه گرونن 🙄
چیز کیک بدون نیاز به فر، با پایه ی کیک ساده ی چند طبقه آوردم براتون ، با تم دریایی 😊 💙💙💙 مواد لازم
پودر ژله آلوئه ورا یک بسته
پودر ژله بلوبری یک بسته
پودر ژلاتین یک قاشق سوپ خوری
پنیر خامه ای چهارصد گرم
خامه صبحانه دویست گرم
شیر یک پیمانه
کیک ساده برای پایه ی چیز کیک
طرز تهیه :
ابتدا کیک آماده و خنک شده را برای پایه چیز کیک با قطر مناسب برش زده و کف ظرف مورد نظر قرار دهید، به صورتی که کناره های ظرف کاملا پوشانده شود .
بعد یک بسته ژله آلوئه ورا را به همراه پودر ژلاتین با یک پیمانه آب جوش حل کنید .
پنیر خامه ای و خامه را با همزن بزنید تا یکدست شود ، شیر و ژله حل شده را به مایه پنیری بیافزایید و خوب همزده تا یکدست شود .
و نیمی از مواد را روی کیک ، داخل ظرف بریزید و بگذارید داخل یخچال تا خودش را بگیرد .
یک بسته ژله بلوبری را با یک لیوان آب جوش حل کرده و یک لیوان آب خنک اضافه کنید و نیمی از آن را روی لایه ی زیرین بریزید و بگذارید داخل یخچال تا این لایه نیز خودش را بگیرد و این عمل را دوباره تکرار می کنیم تا موادمان تمام شود .
وقتی خوب چیز کیک بست با یک چاقوی خیس دور تا دورش را از قالب جدا کرده و با احتیاط چیز کیک را از قالب جدا می کنیم .(استفاده از قالب کمربندی توصیه می شود )
من از ظرف پلاستیکی استفاده کردم و بیرون آوردنش مشکل بود شما می توتید داخل سطل ماست درست کنید و بعد برشش بزنید تا راحت در بیاد .

دوستتون دارم شاد باشید ❤❤❤
#چیزکیک #چیز_کیک #تم#تم_دریایی #دریا #خوشمزه #آبی #دستپخت #نفیسه
...
نظرات