عکس سیب زمینی سرخ شده
_nafiseh.64
۳۰۹
۵.۵k

سیب زمینی سرخ شده

۶ اسفند ۹۶
سلام دوستای گلم 🌹🌹🌹
دیشب این عکسم که شبیه برج هیجان هست تو مسابقه یک برند روغن سرخ کردنی ایرانی اول شد . که روی برند رو پوشوندم تا تبلیغ نشه و پاپیون جون تایید کنه 😊 جایزه اش یک قیراط الماس هست ‌. البته نمی دونم چقدره ولی کلی خوشحال شدم . نگید چقدر این خوش شانسه 😀 چون داوری شد 😊 و من چند تا کار دیگه هم فرستاده بودم اما این کار اول شد . بقیه کارها رو هم فردا پس فردا میزارم .
امیدوارم برای شما هم ایده بشه تا اگر مسابقه ای تو شهرتون یا محله اتون یا هر جای دیگه ای بود استفاده کنید و برنده بشید . قبلا هم چند تا از دوستان که از ایده های قبلیم استفاده کرده بودن و برنده شدن بهم اطلاع دادن و تشکر کردن منم خیلی خوشحال شدم که تونستم در موفقیت دوستام شریک باشم .
راستی ی سلامی هم بکنم به منتقدین محترم تو این مدت که نبودم خوش گذشت ؟😊 در نبود کارهای من کارهای شما جاشو پر کرد ؟ راضی بودید ؟
درسته پاپیون حس رقابتی جالبی داره ولی ما اکثرا خانمهای خونه دار اینجا دور هم جمع شدیم تا از تجربه های همدیگه استفاده کنیم به دور از حسادت از پاپیون لذت ببریم وگرنه تعداد لایک فقط باعث دلگرمی میشه و به آدم انگیزه میده ولی ارزش مادی نداره که اونقدر با خوشنت در مورد کار هم نظر بدیم . همیشه گفتم سلیقه ها متنوعه پس به سلیقه ی هم احترام بزاریم ❤❤❤
البته تعداد این دوستان خشن بسیار کمه ولی من بیش از حد لوسم 🙈
تک تکتون رو خیلی خیلی دوست دارم😙❤❤❤ و امیدوارم همیشه غرق خوشبختی باشید .
#ناگت_مرغ #سیب_زمینی


...
نظرات