عکس لقمه های قارچ و مرغ( یک نوع فینگرفود)
touba
۲۹
۹۵۴

لقمه های قارچ و مرغ( یک نوع فینگرفود)

۲۰ آبان ۹۵
دوستان عزیزم سلام. ممنون از همه شما که لطف کردین و کامنت گذاشتین. سعی میکنم دستور چیز کیک شاتوت( پست های قبل) رو هم در اسرع وقت براتون بزارم.

مواد خمیر:
مخمر. 1ق.س
آب ولرم. 1/2 پ
شکر. 1ق.س
تخم مرغ. 1 عدد
شیر ولرم. 1 پ
روغن مایع. 1/2 پ
آرد. 3 ت 4 پ
نمک. 1 ق.چ
مخمر و آب ولرم و شکر رو با هم کمی مخلوط کنید در ظرف رو بزارید تا به اصطلاح عمل بیاد. تخم مرغ و شیر ولرم رو کمی با مفتول دستی هم بزنید بعد مخمر عمل آمده رو اضافه کنید بعد کمی از آرد و بعد روغن مایع و مابقی آرد و نمک. میزان آرد بستگی به جذب آرد و اندازه تخم مرغ و مایعات متفاوته. تا حدی ارد اضافه کنید که فقط به دست نچسبه ولی خشک نشه. مثل همیشه خمیر رو ورز بدید یا 100 ضربه بزنید و داخل ظرف چرب شده با سلفون قرار بدید تا حجیم بشه. خمیر آماده رو روی سطح آردپاشی شده به قطر دو سه میلیمتر باز کنید و کاتر مربع بزنید و مثل عکس دور لوله های چرب شده بپیچید و سر خمیر ها رو با کمک کمی آب بهم وصل کنید. عزیزان لوله های فلزی آماده رو می تونید از لوازم قنادی بخرید یا اینکه مثل اگه میله پرده قدیمی دارید سر فرصت ببرید و دورشو فویل بکشید ???????????????? که البته زحمت اینکار رو همسرجان کشیدن????????
بعد اگه دوست داشتید با کاتر گل چند تا گل و شکوفه هم روش بزنید و بعد از یک استراحت کوتاه رومال زرده به دلخواه کمی زعفران بزنید و داخل فر گرم شده به مدت تقریبی 20 دقیقه بزارید.
اما مواد میانی این خوشمزه ها:
یک پیاز متوسط رو نگینی ریز کنید و کمی تف بدید در حدی که فقط سبک بشه بعد حدود 250 گرم فیله یا سینه مرغ نگینی شده رو بهش اضافه کنید به همراه نمک و فلفل و پودر سیر بعد یک پیمانه پیازچه خرد شده و حدود 250 گرم قارچ بلانچ شده و در آخر دو ق سس کچاب و یک ق سس خردل بهش اضافه کنید. دقت کنید پیازچه زیاد تف نخوره تا عطرش بمونه. به دلخواه میتونید کمی هم پنیر پیتزا بریزید که من نریختم. بعد ازین مواد داخل خمیرهای پخته شده بریزید و سرو کنید.
نوش جان
التماس دعا
...
نظرات