عکس تارت شکلات و توت فرنگی
یک تارت فوق العاده خوشمزه برای عاشقهای شکلات
...
مواد لازم

تارت شکلات و توت فرنگی

۱۰
مواد اصلی
بیسکویت اورئو
۳۳۰ گرم
کره ذوب شده
۱۱۰ گرم
شکلات شیری
۲۰۰ گرم
شکلات تلخ
۱۰۰ گرم
خامه صبحانه
۲۰۰ گرم
توت فرنگی
۳۰۰ گرم
خلال بادام خردشده و بو داده
کمی
کلمات کلیدی

تارت شکلات و توت فرنگی

طرز تهیه

تارت شکلات و توت فرنگی

درجه سختی
زمان تهیه ۳۰
دقیقه
زمان پخت ۱۰
دقیقه
۱
ابتدا برای قسمت کراست یا پایه بیسکویتی بیسکویتها را در غذاساز ریخته تا پودر شود سپس کره ذوب شده را افزوده دوباره غذاساز را روشن کرده وقتی کاملا ترکیب شد کف قالب تارت«بهتر است از قالبهای تارتی استفاده کنید که کف از دیواره جدا شود» .
۲
مواد را با کمک دست پهن کرده به صورتی که دیواره های قالب را هم بپوشاند و قطر کف و دیواره ها یکسان باشد قالب را در فریزر یا یخچال قرار داده تا کراست سفت شود
۳
برای داخل تارت به دو روش میتوان عمل کرد اول اینکه ،، خامه را در ظرفی ریخته روی حرارت ملایم قرار داده تا اطراف خامه ریز جوش بزند باید مواظب باشید خامه نجوشد سپس خامه را از روی حرارت برداشته شکلاتها را افزوده حدود دو دقیقه زمان داده و بعد مخلوط میکنیم تا کاملا سس یکدست شود.
۴
روش دوم به این صورت هست که شکلاتها را در ظرفی ریخته روی حرارت بن ماری قرار داده تا کاملا ذوب شود سپس خامه را افزوده مخلوط میکنیم تا کاملا سس یکدست شود .
۵
سپس سس را روی کراست ریخته توت فرنگی ها را به صورت دلخواه روی تارت چیده و بادامهای خرد شده را روی تارت ریخته و در یخچال قرار داده به مدت یک شب تا صبح یا حداقل ۲ساعت سپس نوش جان کنید .
سایر نکات

تارت شکلات و توت فرنگی

برای بادامهای بو داده خلال بادام را ریز خرد کنید سپس روی حرارت ملایم تفت داده تا کمی بو داده شود و کمی تغییر رنگ دهد
در صورت دسترسی نداشتن به بیسکویت اورئو میتوانید از انواع بیسکویت شکلاتی کرم دار استفاده کنید البته با اورئو تارت لذیذتر و خوشمزه تر خواهد بود
عکس و تصاویر ارسالی از تارت شکلات و توت فرنگی
نظرات دستور پخت

تارت شکلات و توت فرنگی