عکس فرنی شکلات بادامی
یک پیشنهاد واسه صبحانه کوچولوها و همه اعضای خانواده به دلیل وجود بادام و شکلات مقوی و پرانرژی هست. میزان ها امتحان شده و طعم مطلوبی داره. امیدوارم مفید باشه واستون.
...
مواد لازم

فرنی شکلات بادامی

۲
مواد اصلی
شیر
۱ لیوان
نشاسته گل
۲ قاشق غذا خوری
نشاسته ذرت
۱ قاشق غذا خوری
آرد برنج
۱ قاشق غذا خوری
شکر
۱ قاشق غذاخوری سرخالی
بادام
۸-۱۰ عدد
شکلات تخته ای
۳۰-۴۰ گرم
خامه صبحانه (اختیاری)
۱ قاشق غذا خوری
کلمات کلیدی

فرنی شکلات بادامی

فرنی وعده صبحانه دسر
طرز تهیه

فرنی شکلات بادامی

درجه سختی
زمان تهیه ۱۰
دقیقه
زمان پخت ۲۵
دقیقه
۱
اول باید بادام ها رو پوست بگیریم به این صورت که آب گرم یا جوش می‌ریزیم روش و بعد از چند دقیقه به راحتی پوستشو می‌گیریم و با رنده ریز رنده میکنیم.
۲
بعد نشاسته گل رو در ظرف مورد نظر میریزیم و شیر سرد رو اضافه میکنیم تا کمی حل بشه و بعد نشاسته ذرت آرد برنج و شکر رو اضافه میکنیم حل میکنیم ظرف را روی حرارت متوسط میزاریم.
۳
بادام رنده شده و شکلات رو هم اضافه میکنیم و مرتب هم میزنیم اصلا نباید مواد را رها کنیم و بریم. مدام باید هم بخوره. حدود ۱۰-۱۵دقیقه بستگی به میزان مواد و شعله داره مواد به غلظت فرنی می سه.
۴
در صورت تمایل و استفاده از خامه بعد از اینکه کمی از حرارت افتاد خامه رو کمی با مواد هم دما میکنیم و اضافه میکنیم. عطر شکلات و بادام مطلوب هست ولی دوست داشته باشید نوک قاشق چایخوری کمتر وانیل هم میتوانید اضافه کنید.
۵
طعمی شبیه به دنت و فرنی باهم داره. و میزان شکر بسیار اندازه هست ولی دوست داشته باشید میتونید اضافه تر بریزید.من از خامه استفاده نکردم و طعم خوبی داشت.
سایر نکات

فرنی شکلات بادامی

این دستور صرفا یک یادآوری و پیشنهاد واسه وعده صبحانه هست. ادعایی در اختراع دستور نیست.من واسه دخترکوچولوم که فرنی و حریره نمیخوره وبه دلیل فواید زیادی که بادام داره از جمله کلسیم این مدل رو واسش امتحان کردم. میکس فرنی و حریره بادام و یکی دو مورد جدیده. واسه عاشقای شکلات گزینه خوبی هست.
عکس و تصاویر ارسالی از فرنی شکلات بادامی
نظرات دستور پخت

فرنی شکلات بادامی