عکس تارت میوه فانتزی با کرم پاتیسیر
آموزش یک تارت خوشمزه با تم دخترانه و فانتزی و میوه های لذیذ تابستانی
...
مواد لازم

تارت میوه فانتزی با کرم پاتیسیر

۸
مواد اصلی
آرد
۲۶۰ گرم
کره
۱۵۰ گرم
زرده تخم مرغ
۱ عدد
پودر قند
۵ قاشق غذا خوری
وانیل
۱/۲ قاشق چای خوری
نمک
۱ پنس
مواد لازم کرم پاتیسیر
شیر
۲ پیمانه
زرده تخم مرغ
۲ عدد
نشاسته ذرت
۴ قاشق غذا خوری
کره
۱ قاشق غذا خوری
شکر
۸ قاشق غذا خوری
وانیل
۱ قاشق چای خوری
رنگ خوراکی یا اسانس در صورت تمایل
چند قطره
کلمات کلیدی

تارت میوه فانتزی با کرم پاتیسیر

طرز تهیه

تارت میوه فانتزی با کرم پاتیسیر

درجه سختی
زمان تهیه ۴۰
دقیقه
زمان پخت ۲۰
دقیقه
۱
آرد و نمک را سه بار الک کنید. کره را خرد کنید و به آرد اضافه کنید و با انگشتان ورز دهید تا به خورد آرد برود و مواد به شکل خرده نان درآید. میتوانید با دور کند همزن بزنید.
۲
شکر و وانیل و زرده تخم مرغ را اضافه کنید و در حد مخلوط شدن ورز دهید. زیادی ورز دادن خمیر باعث به روغن افتادن میشود و خمیر خوبی حاصل نمیشود.
۳
مواد را داخل کیسه فریزر برای حدود یکساعت در یخچال قرار دهید. خمیر را روی میز با وردنه به اندازه ظرف تارت باز کنید، خمیر را دور وردنه بپیچید و به آرامی داخل قالب قرار دهید و با دست اطراف خمیر را مرتب کنید و با چاقو اضافه خمیر را جدا کنید.
۴
روی خمیر را با چنگال سوراخ سوراخ کنید، یک کاغذ روغنی روی خمیر قرار دهید و کمی حبوبات روی آن بریزید که سنگین شود و خمیر تارت پف نکند.
۵
قالب را برای ۱۵ تا ۲۰ دقیقه داخل فر از قبل گرم شده با دمای ۱۸۰ قرار دهید و چند دقیقه آخر گریل کنید تا طلایی شود. بعد از خنک شدن تارت را به آرامی از قالب خارج کنید.
۶
کرم پاتیسیر: همه مواد را مخلوط کنید و ظرف را روی حرارت ملایم مدام به هم بزنید تا کرم به غلظت فرنی برسد. سپس از روی حرارت برداشته و کمی هم بزنید تا کرم خنک شود و رویه نبندد، سپس داخل تارت را با کرم پر کنید و اجازه دهید در یخچال خنک شود.
۷
تزیین تارت: کمی شکلات بن ماری کنید و داخل قیف ریخته و طرح کلی صورت را بکشید.
۸
برای میوها از توت فرنگی ، آلبالو ، گیلاس یا بلوبری استفاده کنید. برای گردنبند و گوشواره از ترافل های رنگی یا مروارید خوراکی استفاده کنید. اگر این رسپی برای شما مفید بود لطفا صلواتی بفرستید.‌‌
نظرات دستور پخت

تارت میوه فانتزی با کرم پاتیسیر