مواد لازم

بیسکو کیک

۶
مواد اصلی
پودر قند
۲۰۰ گرم
کره
۲۵۰ گرم
آرد
۴۰۰ گرم
وانیل
۱/۲ قاشق چای خوری
بیکینگ پودر
۱ قاشق چای خوری
تخم مرغ
۳ عدد
کلمات کلیدی

بیسکو کیک

کیک تولد کیک سابله شیرینی سابله
طرز تهیه

بیسکو کیک

درجه سختی
زمان تهیه ۶۰
دقیقه
زمان پخت ۲۰
دقیقه
۱
ابتدا کره به دمای محیط رسیده را با پودر قند سه دقیقه با هم زن میزنیم تا یکدست شوند بعد وانیل و تخم مرغ و اضافه میکنیم و خوب مخلوط میکنیم آردو بکینگ پودر را الک کرده و کم کم به مخلوط اضافه میکنیم .
۲
و با دست ورز میدیم امکان داره آرد از مقدار اصلی بیشتر احتیاج بشه خمیرو ورز میدیم تا جاییکه به دست نچسبه بعد از ورز دادن خمیر را داخل پلاستیک فریزر گذاشته و بمدت نیم ساعت در یخچال قرار میدهیم.
۳
بعد از نیم ساعت خمیرو با وردنه باز کرده و کاتر مورد نظرو روی خمیر گذاشته(من عدد و کشیدم و برش دادم و روی خمیر گذاشتم از کاتر خاصی استفاده نکردم)و برش میدهیم و بمدت بیست دقیقه با دمای ۱۷۵درجه سانتیگراد در طبقه وسط فر میگذاریم.من برای هر کدوم از اعدداد دوبار بیسکوییت آماده کردم.
۴
خامه را با همزن میزنیم تا فرم بگیره بعد روی لایه اول با ماسوره(سلیقه ای هست)من خامه رو داخل قیف ریختم و یه مقدار سر قیف رو بریدم و بیسکو کیکم رو با خامه پوشوندم .
۵
بعد از آماده سازی لایه اول بیسکو کیک رو داخل یخچال قرار میدهیم تا کمی خامه سفت شود و بعد از سفت شدن لایه دوم رو قرار میدهیم و خامه میزنیم و روشو با هرچی دوست داشتین تزیین میکنین.
تصاویر مراحل تهیه

بیسکو کیک

بیشتر
سایر نکات

بیسکو کیک

این بیسکو کیک و بمناسبت تولد همسر عزیزم پختم که خیلی مورد استقبال قرار گرفت.امیدوارم شما هم درست کنید و لذت ببرید
نظرات دستور پخت

بیسکو کیک