مواد لازم

ژله حوض ماهی

۴
مواد اصلی
ژله بلوبری
۲ بسته
ژله آلوئه ورا
۱ بسته
بستنی وانیلی
۱ لیوان
شکلات سنگی
به مقدار لازم
پاستیل ماهی
به مقدار لازم
کلمات کلیدی

ژله حوض ماهی

طرز تهیه

ژله حوض ماهی

درجه سختی
زمان تهیه ۶۰
دقیقه
زمان پخت ۰
دقیقه
۱
ابتدا هر بسته ژله بلوبرى را با یک لیوان آب جوش به روش بنمارى حل میکنیم و بعد از سرد شدن،بستنی که از قبل به دمای محیط رسیده باشه را به آن اضافه میکنیم و هم میزنیم تا کاملا یک دست شود.
۲
ظرف مورد نظر را کمی چرب میکنیم و مقداری از ژله ی بلوبرى را داخل ظرف می ریزیم و در یخچال قرار داده و اجازه میدهیم تا نیم بند شود.
۳
یه کاسه ی کوچکتر را انتخاب کرده و جداره ی بیرونی آن را چرب میکنیم روی ژله ی بلوبرى که نیم بند شده قرار میدهیم و به مدت ده دقيقه در یخچال می گذاریم.پس از این مدت ظرف را از یخچال بیرون میآوریم و ما بقى ژله ی بلوبرى را به آرامی در آن می ریزیم به طوری که تا بالای کاسه ی کوچکتر را پر کند و مجددا ظرف را داخل یخچال می گذاریم تا ژله به صورت کامل خودش را بگيرد.
۴
ژله الوئه ورا را با یک لیوان آب جوش حل نموده و اجازه میدهیم سرد شود.سپس ظرف ژله را از یخچال بیرون آورده و کاسه ی کوچکتر را به آرامی از آن خارج میکنیم.حالا میبینیم که یک گودی داخل ژله ی بلوبرى ایجاد شده است.چند عدد شکلات سنگی را داخل ژله می گذاریم و مقدار خیلی کمی از ژله ی الوئه ورا را روی آن می ریزیم.دقت داشته باشید این مقدار فقط برای آن است که شکلات ها تکان نخورند و روی ژله شناور نشوند.سپس ظرف را به مدت ده دقیقه داخل یخچال می گذاریم.
۵
ظرف را از یخچال بیرون آورده و چند عدد پاستيل ماهی را در آن قرار میدهیم و باز مقدار کمی ژله ی الوئه ورا را روی آن می ریزیم و به مدت ده دقیقه داخل یخچال قرار میدهیم.پس از این مدت ما بقى ژله الوئه ورا را به آن اضافه میکنیم و می گذاریم ژله خودش را کاملا بگیرد.پس از اینکه ژله کاملا خودش را گرفت آن را از ظرف خارج کرده و سرو میکنیم.
نظرات دستور پخت

ژله حوض ماهی