ریحانه
ریحانه

دستور پختی یافت نشد

کیک یزدی
ریحانه
۶

کیک یزدی

۴ اسفند ۹۵
سلام پاپیونی های عزیز و مهربان.این کیک خوشمزه و بسیار آسون بود. :)
عطر و طعمشم مثل بیرونی ها بود.فقط اینکه من این کیکو یک بار با شیر درست کردم که خیلی راضی بودم اما دفعه بعد بجای شیر از ماست استفاده کردم که بافتس بیش از حد نرم و پفکی شد که این عالی تر ار قبلی بود.
تنتون سلامت و دلتون شاد♡
...
بیسکوییت کشمشی
ریحانه
۱۶

بیسکوییت کشمشی

۱۳ شهریور ۹۵
سلام
امیدوارم ایام به کامتون باشه
شیرینی کشمشی های من که برای بار اول درست کردم.برای بار اول خوب بود اما یه خورده زیادی ترد شده بود که مقصرش خودم بودم وگرنه طعمش درست مثل شیرینی کشمشی های بیرون شده بود.
...
کیک لیمویی
ریحانه
۱۶

کیک لیمویی

۱۲ مرداد ۹۵
کیک برانی
ریحانه
۱۹

کیک برانی

۵ تیر ۹۵
سلام؛این#کیک برانی جزو بهترین کیک هایی بود تا به الان من پخته بودم یعنی خوش بافتی و پوک بودنش معرکه بود.طوری که آدم سیر نمی شد ازش.خواستم باخامه تزیین کنم که خانواده گفتن بدون خامه دوست دارن و من هم فقط یه مقدار خامه وگردو به عنوان فیلینگ کیک استفاده کردم.خلاصه که عالی بود و جای همه ی دوستان خالی.
♡شاد باشید
...
کیک دارچینی
ریحانه
۱۲

کیک دارچینی

۵ تیر ۹۵
مطمئنم با اولین نگاه کلی خندیده باشین :)) این کیک تولد پارسال مامان عزیزم بود که من تازه کنکورمو داده بودم آشپزی چندانی بلد نبودمو و از روی پاپیون رسپی می گرفتم و درست میکردم.میدونم تزئینش کاملا افتضاحه اما بنظر خودم بانمکه :)) بیشتر شبیه ملخ شده تا پروانه!! :)))
...
پیتزای مرغ و قارچ
ریحانه
۸
#پیتزای مرغ و قارچ
سلام نماز و روزه هاتون قبول درگاه حق باشه.خیلی پیتزا درست میکنم اما همیشه سره نونش مشکل داشتم اما ایندفعه واقعا نون نرم و لطیفی داشت.ببخشید که عکس بدون تزیین خاصی آپلود شده. :-|
...
کیک دارچین
ریحانه
۱۴

کیک دارچین

۲ اردیبهشت ۹۵
کاپ کیک شکلاتی
ریحانه
۹

کاپ کیک شکلاتی

۱۸ فروردین ۹۵
سلآم ؛)
...
ژله بستنی
ریحانه
۱۰

ژله بستنی

۵ اسفند ۹۴
سلام به شما نازنین ها؛من یه سوالی دارم و سوال اینه که چرا ژله شیری که درست کردم نگرفت؟؟؟این عکس هم که ژله بستنی ساده هست.

☆شاد و تندرست باشید.
...
کیک قابلمه ای
ریحانه
۱۰

کیک قابلمه ای

۲۸ بهمن ۹۴
سلآم :)
باید بگم که این کیک با تمام سادگی درست شد برای مامان مهربونم چون می خواستم روز پرستاررا بهش تبریک بگم.
باید اینم بگم که حین درست مخلوط مواد کیک برق رفت و من نتونستم کیکمو توی فر بپذم به همین خاطر کیکم از نوع قابلمه ای روی اجاق گاز شد!دور از انتظارم بود که انقدر خوش بافت دربیاد.خب بالاخره تجربه بود اما از نوع خوبش. :)
+و یه چیزدیگه؛و اون اینکه حتما حتما برنامه ی پاپیون رو به روز کنید چون واقعا امکاناتش بهتر شده.

☆شاد باشید و تندرست
...