زهره6645
زهره6645

دستور پختی یافت نشد

پف پفی
زهره6645
۱۰

پف پفی

۵ دی ۹۷
پف پفی

ژله یک بسته
آب جوش یک سوم لیوان
شکر یک قاشق

ابتدا پودر ژله و شکر رو در آب جوش ریخته و به روش بن ماری روی بخار کتری هم میزنیم تا شفاف بشه. بعد از اینکه شفاف شد با همزن به مدت 7 تا 10 دقیقه هم میزنیم. تا کاملا حالت پوک به خودش بگیره.(نباید بیشتر از 10 دقیقه هم زد چونکه سفت میشه و سخت داخل ظرف پهن میشه)
بعد از اینکه کاملا پف کرد یه ظرف دلخواه انتخاب میکنیم و کف ظرف رو پودر نارگیل میپاشیم و موادمون رو داخل ظرف پهن میکنیم و میزاریم داخل یخچال.
من برای این پف پفی از سه تا ژله استفاده کردم به این صورت که هر لایه رو طبق دستور درست کنید و به ترتیب روی لایه ی قبل بریزید و بعد از آخرین لایه به مدت یک ساعت داخل یخچال قرار بدید و برش بزنید و داخل پودر نارگیل بغلتونید.
به همین راحتی نوش جونتون.
...
کوکی یلدایی برای مهد دخترم??
زهره6645
۲۲
بیسکوییت
خاک قند 100گرم
کره 100گرم
روغن جامد دو ق غ
تخم مرغ یک عدد
آرد 350گرم
بکینگ پودر و وانیل نصف ق چ

طرزتهیه
کره و روغن جامد رو درون ظرفی ریخته کمی هم میزنیم.خاک قند رو اضافه میکنیم و خوب با همزن میزنیم تا سفیدرنگ بشه.تخم مرغ رو اضافه میکنیم و خوب هم میزنیم وانیل رو اضافه میکنیم.آرد و بکینگ پودر رو الک میکنیم و یواش یواش اضافه میکنیم و با دست هم میزنیم.خمیر لطیفی به دست میاد .خمیر رو داخل کیسه فریزر میزاریم وبه مدت 30دقیقه در یخچال استراحت میدیم.
بعد از استراحت سطح کار رو آرد پاشی میکنیم و خمیر را پهن کرده و قالب میزنیم و داخل فر با دمای180 درجه به مدت 15 دقیقه قرار میدهیم.

نووووش جان( زهره)

برای دیزاین روش هم از کرم آیسینگ استفاده کردم
یه دونه سفیده تخم مرغ رو حسابی با همزن زدم تا کف کرد بعد یه لیوان پودر قند و یه قاشق مرباخوری آبلیمو و کمی اسانس موز ریختم و هم زدم بعد رنگ اصافه کردم و داخل قیف یکبارمصرف ریختم و روی بیسکوییت ها رو تزیین کردم.

اون مثلا آدم برفی هم که میبینید کار دخترمه😉😍😍
...
کیک سیب
زهره6645
۷

کیک سیب

۲۵ آذر ۹۶
کیک سیب خوشمزه بنده با رسپی دوست عزیزم لیلا جان.

#کیک_پای_سیب_دارچین...یسنا گلی

این کیک فوق العاده پوک و خوشمزه است???

تخم مرغ ۴عدد
شکر یک و یک سوم لیوان
آرد دو لیوان
روغن مایع نصف لیوان
شیر نصف لیوان
آب جوش ۳قاشق غذاخوری
بکینگ پودر یک قاشق غذاخوری سرخالی
وانیل نوک قاشق چایخوری
سیب ۲عدد
دارچین به میزان لازم

می تونین سیب ها رو ورقه های نازک کنین و کمی شکر و دارچین روش بریزید و بزارید داخل مایکروویو تا آب سیب تبخیر بشه.روی گاز هم میشه اینکار رو انجام داد.
اما من این کار رو انجام ندادم،فقط سیب ها رو ورقه کردم و وسط مواد کیک ریختم که توضیح میدم???

زرده و سفیده تخم مرغ رو از هم جدا کنید،سفیده رو بزنید تا کمی پف کنه،بعد یک سوم از شکررو به سفیده ها اضافه کنید و دوباره بزنید تا کاملا پفکی بشه.
حالا زرده ها رو با بقیه شکر و وانیل بزنید تا کرم رنگ بشه،روغن و شیر را بافاصله اضافه کنید و بعد آب جوش رو اضافه کنید و سریع مخلوط کنید،آرد و ب پ را سه بار الک کنید و به مخلوط زرده ها اضافه کنید و به صورت دورانی توی سه مرحله اضافه و مخلوط کنید.در مرحله دوم نصف سفیده ها رو اضافه کنید خیلی آروم مخلوط کنید،و آخرش سفیده ها رو اضافه و مخلوط کنید،تو قالب ۲۳،کاغذ روغنی بزارید و نصف مواد کیک رو بریزید داخل قالب،سیب های ورقه شده رو روی مواد بزارید و مقداری دارچین بریزید روی سیب ها و بقیه مواد کیک رو بریزید و داخل فر با درجه ۱۸۰،به مدت ۴۰دقیقه بزارید...نوش جون?
...