chef_Bita
chef_Bita

دستور پختی یافت نشد

کیک خوشمزه
chef_Bita
۴۹

کیک خوشمزه

۶ اسفند ۹۷
اینم یه کیک خوشمزه بیتا پز
دوستان ممنون از محبتتون بابت لایک و کامنت های زیباتون.
ببخشید اگه جواب کامنت هاتون رو نمیدم چون درسام سنگینه تقریبا و زیاد وقت ندارم که بیام بهتون سر بزنم😘
اگه هم فراموش کردم به پیج هاتون سربزنم زیر همن پس یا بعدی برام کامت بذارید آخر هفته همه رو نگاه میکنم.😉
دوستون دارم😘
...
کیک و ژله قلبی
chef_Bita
۲۷

کیک و ژله قلبی

۲ اسفند ۹۷
دوستان پاپیونی خوشکلم سلام 😉من اومدم بعد از کلی وقت.
اینم یه کیک و ژله خوشمزه که برای ولنتاین درست کردم ولی دیر گذاشتم عکسو.شما ببخشید😉
دوستون دارم یه عالمه😘
...
یه چیزای خوشمزه ای
ورق بزنید لطفا
chef_Bita
۱۸
یه روز ولنتاین دونفره من و الهام جان♥️
البته امسال ولنتاین خیلی قرمز بود.فکر کنم توی تصویر دوم متوجه بشین چرا.خب بذارید خودم هم بگم. ارتش سرخ بازی داشت و با بردش دل ما هوادارا رو شادتر کرد و ولنتاینمون رو قرمز تز😉😄
خب اون ژله های قلبی و خوشمزه رو من درست کردم و کوکی ها ی مستطیلی رو الهام جونم درست کرد.
و اون کادوی خوشکل هم الهام جان واسه بنده گرفته بود😉
اون کیک تصویر آخر هم از بیرون گرفتمش
دوستون دارم😘💖
...
دسر
chef_Bita
۲۴

دسر

۲ بهمن ۹۷
سلام سلام😄من اومدم با چندتا کار خوشمزه
ایناهم تصاویری از دورهمی روز پنجشنبه من و دوستام خونه ی ما هست.تصویر اول که کیک با تزئین خامه هست و ژله و تصویر بعد هم چای و کیک و تصویر آخر هم کیکم قبل از اینکه برای دسر و خوردن با چای استفاده بشه😃همه رو خودم درست کردم .
دوستان ببخشید اگه من به همه کامنت هاتون جواب نمیدم . همین الان میگم مرسی از لایک ها و کامنت های زیباتون.
به دلیل اینکه زیاد نت ندارم و درسام هم سنگین هستن زیاد نمیتونم بیام پیشتون و جواب محبت هاتون رو بدم.بازم ببخشید😘😍
...
ژله
chef_Bita
۱۸

ژله

۲ بهمن ۹۷
زمستان جان تولدت مبارک
یلداتون مبارک
chef_Bita
۲۲
محفل آریایی‌تان طلایی 🍉
دلهایتان دریایی 🍉
شادی‌هایتان یلدایی 🍉
مبارک باد این شب اهورایی 🍉

دوستان عزیزم یلداتون مبارک.
اینم از یلدای ما در کنار خانواده
ژله ناودونی که جدا هم عکسشو گذاشتم من درست کردم اما ازش راضی نبودم .اول اینکه بار اولم بود درست میکردم.و دوم اینکه نمیدونم لایه هاش چرا بهم نچسبیده بود.البته فقط چند تا دونه از برش ها به هم نچسبیده بود بقیه خوب بودن.خاله ها و زندایی ها میگفتن شاید لایه هات خیلی سفت شده بوده اما من همیشه ژله چند لایه درست میکردم و لایه های قبلی کاملا سفت میشد و بعدی ها رو میریختم اما اینبار نمیدونم چزا اینجوری شد.شاید بخاطر لایه شیری بوده.حالا بگذریم ولی طعمش واقا عالی بود و همه دوست داشتن.
دعوتی خونه ی مادر بزرگ بود اما من صبح ژله ددست کرده بودم بردمش واسه مهمونی ژله ای که زیر ژله ی من هست رو یکی از خاله هام درست کرده بود و ژله ی اون هم‌مثل برای من خراب شده بود اما برای من فقط چند تا دونش خراب شد بقیه خوب شدن.ژله های توی جام هم یکی دیگه از خاله ها درست کرده بود.کیک خامه ای و کیک هندونه هم دایی زحمتش کشیده بودن.شب بسیار عالی بود.
...
اینم کیک خوشمزه ی من
chef_Bita
۱۶
لطفا پست رو بخونید🙇‍♀️👇
اینم‌کیک خوشکل و بسیار خوشمزه ی من که روز شنبه درست کردم با روکش خامه شکلاتی(خامه صبحانه شکلاتی) و با فلینگ همین خامه و موز و بادام.بافتش هم عالی بود.حرف نداشت.هرکی خورد ازش تعریف کرد.

دوستای خوبم درسته من کارهام رو واسه ی لایک و کامنت نمیذارم ولی خب این بی انصافی نیست.کارهای من که خوبن ولی چرا هیچ کدوم ۲۰۰ لایک هم نباید بخورن؟

البته فقط پست قبل که کاپ‌کیک بود ۳۲۱ لایک خورده بقیه زیر ۲۰۰
...
کاپ کیک شکلاتی و وانیلی
بافتش عالی شد.
دستور هم گذاشتم
chef_Bita
۳۳
مواد لازم برای تهیه کاپ کیک شکلاتی و وانیلی:
ماده غذایی مقدار مورد نیاز
شکر ۱۲۰ گرم
تخم مرغ ۲ عدد
وانیل شکری ۵ گرم
روغن مایع ۱۱۵ گرم
شیر ۲۰۰ میلی لیتر
بکینگ پودر ۱۰ گرم
آرد ۲۶۰ گرم
پودر کاکائو ۲ قاشق غذاخوری

طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی و وانیلی:
تخم مرغ ها، شکر و وانیل شکری رو اونقدر بزنین تا مثل مایونز شه(حداقل ۵ دقیقه) و بعد روغن و شیر رو اضافه کنین و مخلوط کنین، سپس آرد و بکینگ پودر رو که باهم مخلوط کردین و الک کردین رو اضافه کنین و با لیسک زیرو رو کنین تا یکنواخت شه.

مایه کیک رو به دو قسمت تقسیم کنین و به یک قسمتش پودر کاکائو اضافه کنین و مخلوط کنین و به اختیار میتونید یک مقدار شکلات تخته ای رو تکه تکه و به قسمت شکلاتی اضافه کنید. و یا میتونید مقداری شکلا تخته ای سفید و خورد کنید و به قسمت شکلاتی بزنید و مقداری شکلات تخته ای کاکائویی به قسمت وانیلی بزنید تا دو زنگ بشه.اما من شکلات تخته ای خورد شده در هیچ قسمتی نریختم و به جاش وسط هر مایع یه تیکه شکلات رنگ مخالف گذاشتم.اینجوری بهتره


کاغذ های مافین رو داخل قالب مافین بچینین و سپس برای هر کدوم، حدود ۱ قاشق غذاخوری از مایع کیک وانیلی و ۱ قاشق غذاخوری از مایع کیک کاکائویی بریزین.در فر گرم شده ۱۸۰ درجه، حدود ۲۰-۲۵ دقیقه بپزین.بعد پخت روشون پودر شکر الک کنین یا خواستین انواع کرم ویا خامه بدین روش با ماسوره.(اما من کیکم رو حالت زبرا نکردم و در هر قالب فقط یک رنگ ریختم و در فر هم درست نکردم و توی قابلمه درست کردم توی قابلمه ۱۵ دقیقه بیشتر طول نکشید پختش)*(روش فر دست ساز:در یک قابلمه یک سه پایه یا الک قرار دادم و روش رو یک سطح صاف کذاشتم.مثل کفی قالب کمر بندی یا توری بعضی از سه پایه هایی که کیک رو روش خنک میکنیم که جدا میشن رو میشه قرار داد.در کل باید یه چیزی بذاری که قالب به کف قابلمه نچسبیده باشه.هر کیکی رو میشه توی فر دست ساز درست کرد.من همه ی کیک هام رو توی فر دست ساز درست میکنم و خیلی هم عالی میشن)*
...
رنگینک
chef_Bita
۱۵

رنگینک

۲۶ مهر ۹۷
یه رنگینک عالی و خوشمزه من پز
...