kiana
kiana

دستور پختی یافت نشد

پای سیب و خرما
kiana
۱۹

پای سیب و خرما

۱۹ آذر ۰۰
کیک ماشین
kiana
۳۱

کیک ماشین

۶ بهمن ۹۹

برای اولین بار کیک رو روکش فوندانت انجام دادم😍😍
#کیک_اسفنجی_تولد
#کیک_ماشین
#فوندانت
#ماشین
...
رولت طرحدار
kiana
۱۵

رولت طرحدار

۵ بهمن ۹۹
اولین تجربه رولت، اولین تجربه رولت طرحدار
...
لوز خرما و بادام
kiana
۱۷

لوز خرما و بادام

۲۳ آبان ۹۹
یه شیرینی بسیار خوشمزه که با همکاری همسرم درستش کردیم.
...
کیک کدو حلوایی
kiana
۱۰

کیک کدو حلوایی

۸ آبان ۹۹
پف کیک همونطور که تو عکسای بعدی مشخصه خیلی خوب بود ولی خود کیک ذاتا مرطوب هستش، تجربه خوبی بود ولی چون همسرم کیکهای مرطوب رو دوست ندارن فکر میکنم اخرین باری باشه که درستش کردم
...
کیک اسفنجی
kiana
۱۳

کیک اسفنجی

۲۷ شهریور ۹۹
کیک خیس شکلاتی
kiana
۱۰

کیک خیس شکلاتی

۳۰ مرداد ۹۹
پنکیک
kiana
۹

پنکیک

۱۹ خرداد ۹۹
دونات در فر و سس کارامل
kiana
۱۱
دونات خرمایی
سس کارامل شکر و خامه
سس کارامل شیره وخامه
...
کیک شیره ارده
kiana
۲۱

کیک شیره ارده

۳۰ اردیبهشت ۹۹
دوستان لطفا متن رو بخونید
یه گلگی دارم از پاپیون، این روزا بازار گلگی تو پاپیون خیلی داغه و به حق هم هست اول بگم که من جز کاربرای معمولی پاپیون هستم و تا به امروز خییییلی چیزا از پاپیون یاد گرفتم و به همه هم معرفیش میکنم وقتی ازدواج کردم تقریبا چیزی از اشپزی نمیدونستم و هرچی که یاد گرفتم از پاپیون و شف طیبه بوده خیلی فعال نیستم چون شرایط زندگیم طوریه که نمیتونم برای عکاسی از غذا وقت بزارم و استعدادی هم در عکاسی ندارم، عکس این کیک رو ۴ بار با اسم اصلیش گذاشتم و هر ۴بار پاپیون پاکش کرد قبلا هم یه عکس از سیب زمینی دلوکس از رسپی های شف طیبه گذاشته بودم که پاک شد نمیدونم پاپیون با من مشکل داره یا با شف طیبه خیلی از کسایی که به اشپزی علاقه دارن شف طیبه رو میشناسند اینکه من از یه رسپی استفاده میکنم و منبعش رو ذکر میکنم چه ایرادی میتونه داشته باشه؟ خیلی ها رسپی های شف طیبه رو با ذکر منبع تو قسمت دستور پختها میفرستن و به نمایش گذاشته میشه. مثل اینکه اینجا در صف بررسی فقط برای کاربرای عادی هست یه کاربر برتر هر عکسی که بزاره بدون بررسی نمایش داده میشه حتی اگه یه غذای سوخته باشه و جالب اینجاست که فقط به صرف کاربر برتر بودنش اونقدری همین غذای سوخته اش(مثال) لایک میخوره که میره جز برترین کارای اون روز. واقعا خنده داره.

کیکی که من پختم اسمش هست کیک شیره ارده از کتاب خرمای شیرین که همه رسپی های این کتاب با خرما ویا شیره خرماست که حتی یکدونه شکر هم در اون استفاده نشده و من چون دسترسی به شیره خرما ندارم با شیره انگور درستش کردم.

#شف_طیبه
#cheftayebeh
#خرمای_شیرین
...