Fatemeh&masoud
Fatemeh&masoud

دستور پختی یافت نشد

ترشی جان لبو
Fatemeh&masoud
۱۳

ترشی جان لبو

۱۴ مهر ۹۷
لبوها را بشویید و  داخل قابلمه قرار دهید. روی لبوها تا حدی آب بریزید که لبوها را بپوشاند. سپس روی حرارت متوسط قرار دهید و به مدت 30 الی 45 دقیقه بپزید. تا حدی که چنگال براحتی داخل لبو فرو رود. بسته به نوع لبو و برش های لبو زمان پخت می تواند متغیر باشد.

 

لبوها را آبکشی کنید و آب آنها را نگهدارید. اجازه دهید لبوها کمی خنک شوند. سپس پوست آنها را جدا کنید و به قطعات یا اشکال دلخواه برش بزنید. لبوهای خرد شده را داخل شیشه مورد نظر بریزید.

 

2 لیوان از آب لبو، سرکه و مقداری نمک را در یک شیرجوش بریزید و روی حرارت قرار دهید تا به جوش بیاید. زمانی که مایع به جوش آمد آن را داخل شیشه و روی لبوها بریزید. درب شیشه را محکم ببندید و در جای خنک نگهداری کنید.

 

نکته: آب اضافی لبو را دور نریزید و در ظرف مناسب نگهداری کنید. می توانید از آب لبو  بعنوان رنگ در غذاها و دسرهای مختلف  استفاده کنید.
...
آش دوغ
Fatemeh&masoud
۲۲

آش دوغ

۱۰ مهر ۹۷
اش دوغ یا اش ماست بدون تزیین من
غذای بسیار خوشمزه به سبک کرمانشاه
طرز تهیه به این صورته که دوغ محلی رو با برنج رو اجاق میذاریم و مدام هم میزنیم تا زمانی که به جوش بیاد بعد بهش سیر داغ و نمک و زرد چوبه اضافه میکنیم اجازه میدیم یه ده دقیقه با هم بجوشه بعدش زیر شعله رو خاموش کرده و سرو میکنیم.
...
سالاد فصل
Fatemeh&masoud
۱۱

سالاد فصل

۹ مهر ۹۷
چطور شده؟در کل چون مشغله هام زیاده نمیرسم مثل شما هنرمندانه کار کنم ولی سعی میکنم ازتون یادبگیرم. تازه به جمعتون اضافه شدم که از بابت این آشنایی بینهایت خوشحالم..
#سالاد #فصل #تزیین
...
حلوا
Fatemeh&masoud
۹

حلوا

۹ مهر ۹۷
#حلوا شیر خوشمزه
بفرررمایید
...
ژله تزریقی
Fatemeh&masoud
۱۸

ژله تزریقی

۹ مهر ۹۷
ژله تزریقی گل آفتاب گردان@):-
...