★★انسیه‌کریمی★★
★★انسیه‌کریمی★★

دستور پختی یافت نشد

کالباس خونگی

کالباس خونگی

۲۶ مهر ۹۹
کالباس و سوسیس از اون دسته خوراکی هاست که حتی بوش آدمو جذب میکنه. هر چی هم بگن غیربهداشتیه باز آدم وسوسه میشه در وعده های غذایی یه جایی برای این دو خوشمزه مضر باز کنه. اما وروژن خونگیش نه تنها اون ضرر رو نداره بلکه خیلی خوشبوتر و دلچسب تره. به زحمتش میرزه واقعا.
...
کیک گوشت

کیک گوشت

۶ اردیبهشت ۹۹
من نه تنها آشپزی رو دوس دارم بلکه براش احترام قائلم. غذای سالم پختن یک هنره و سعی میکنم حق این هنر رو ادا کنم هم برای حال خوبی که بهم میده هم برای شکرگزاری از خدای مهربان و نعمت هاش و هم قدردانی از تلاش و دقت همسرم در خوب خرید کردن برای آشپزخونه.
:)
...
سمنوپزون ۹۹

سمنوپزون ۹۹

۳ فروردین ۹۹
اگر برکت بو داشت قطعا رایحه‌ی جوانه‌های گندم بود.
:)
خیلی حس خوبی داشت.
شیرینی ها هم یه تجربه ی موفق و خوشبو و خوشمزه بود.
سال همگی مبارک.
:)
...
ژله تصویری

ژله تصویری

۱۱ دی ۹۸
به مناسبت پنجمین سالروز ازدواجمون
عشق با گذر زمان تندی اتیشش کم میشه ولی ریشه میزنه اونقدر توی وجودت ریشه میزنه که یه روز به خودت میای و میبینی بدون اون نفس کشیدن برات غیرممکنه...
...
کیک با روکش خامه پاستیلی
کیک اسفنجی رو خامه‌کشی کردم و بعدش خامه پاستیلی روش ریختم سعی کردم یکدست باشه. بعد از یک ساعت با رنگ خوراکی و قلم‌مو روش متن دلخواهمو نوشتم و با گلهایی که قبلا با فوندانت درست کرده بودم کارمو تکمیل کردم.
...
آبنبات‌های خاص برای خانوم‌های خاص
با استفاده از رویال آیسینگ آبنبات‌ها و قندهاتونو یجوری خوشگل کنین که دلتون نیاد بخورینشون. رویال آیسینگ خیلی کم هزینه است و با یه سفیده تخم مرغ و یکی دو لیوان پودرقند و اندکی ابلیمو و وانیل تهیه میشه درنتیجه خیلی کم هزینه است. رنگ خوراکی هم که توی قلمروی هر کدبانویی وجود داره. حتی نیاز به قیف و ماسوره ی خاصی نیست. اگر آماتور هستین با چندتا پلاستیک هم میشه شروع کرد.
در ضمن چون رویال آیسینگ دقیقا هم‌طعم قندهای شماست مهمون‌ها رو اصلا اذیت نمیکنه. لحظه‌هاتون به شیرینی قند...😊
...