م ابوالفضل133
م ابوالفضل133

دستور پختی یافت نشد

شیرینی دانمارکی و شربتی.به کمک پسرم.نور چشمم
#دانمارکی 🎀مردان زنانی را جذاب می دانند که ظرافت زنانه داشته باشند و شاد باشند زیرا انسان های شاد جذاب ترند و زندگی راحت تری نسبت به بقیه دارند💕👉👉تقدیم به نگاه پر محبتتون
...
کباب تابه ای. دو رنگ

#همسرانه

"دلخوری‌های ساحلی!"

🔻 گاه کنار دریا زباله‌ها و آشغال‌های ریز و درشت، زیبایی ساحل را از بین می‌برند. تنها راه نجات ساحل از این چهره‌ی غیر طبیعی، آمدن چند موج قوی از دریاست تا این آلودگی‌ها را بشوید و خاک ساحل را مثل روز اول صاف و زیبا کند.

🔹 در زندگی مشترک گاه، دلخوری‌های ریز و درشت قلب همسران را جریحه‌دار می‌کند. یکی از تکنیک‌هایی که مانند موج قوی، صفحه دل را شستشو می‌دهد و صاف و الهی می‌کند فرمول خدمت و احترام است.

🔸 مخصوصاً اگر‌ خدمت و احترامی که کمتر در بین همسران یافت می‌شود انجام گیرد اثر عجیبی در شستشوی آلودگیهای ساحل زندگی شما داشته و آن را بسیار زیبا می‌کند.

🔺 مثال های سلیقه ای که شما میتونید بنا به شخصیت خود و همسرتان از بعضی از آنها بهره ببرید👈👈 ؛ کفش همسرتان را جلوی پایش جفت کنید! در خلوت جلوی پای او بلند شوید! به او بگویید ببخشید که پشتم به شماست! ماساژ دست و شانه‌ همسر هنگام خستگی، گرفتن ناخن‌های همسر، شانه کردن موی همسر، تعریف از همسر در جمع و ده‌ها کار‌ دیگر که مانند موج‌های قوی‌، قلب همسرتان را برای رابطه با شما صاف و زیبا می‌کند.... باور کنیم عشق ساختنی است

♥️
...
کیک اسفنجی من

کیک اسفنجی من

۸ تیر ۹۹
💖نکته های کوچک و ناب؛اگر بعد هرکار کوچکے زن و شوهر ازهم سپاسگزاری کنن؛ زندگی سرشار از عشق و محبت خواهد شد.

تشکر کردن را فراموش نکنید!

چه پیامکی
چه حضوری
و چه در جمع خانوادگی، دوستانه و اقوام


...
آلبالو پلو

آلبالو پلو

۲۴ خرداد ۹۹
#آلبالو پلو 🤩احساسات شما ارتعاشات تان را شکل می دهند اگر در طول روز احساس خود را نسبت به افرادی که با آنها در ارتباط هستید مثبت نگه دارید و تنها به ویژگی‌های خوبشان توجه کنید رفتار آنها طبق قانون فرکانس تغییر میکندچراکه قلبها ارتعاش عشق وجود شما را دریافت می کنند بدون اینکه کلامی بین شما رد و بدل شود پس عشق بدهید ،به همه موجودات به کل کائنات تا عشق دریافت کنیداگر وجود هر انسان را مظهر پاکی و عشق خداوند بدانید هیچ انسانی قادر نخواهد بود خلاف قانون باور زیبای شما رفتار کند😍
...
نون های خوشمزه شیرین بانو.برای افطاری
#تو ارزشمندی بانو جان. پس؛♥️
❣ناملايمات كوچک را ناديده بگیرید

اگر قرار باشد كه سر هر مساله كوچک و پيش پا افتاده‌ای، جار و جنجال به پا كنيد، واقعا بعد از يک مدت از نظر روحی مريض خواهيد شد.

بعضی از زنها آنقدر انرژی روحی و عصبی به خرج می‌دهند كه مثلا چرا شوهرشان هر صبح موقع رفتن به سر كار، لباس‌های منزلشان را سر جايش قرار نمی‌دهند و اعصاب و انرژی خود را بيهوده هدر می‌دهند.
انرژی و جان خود را تلف می‌كنند و چين و چروک به صورتشان می‌اندازند و با داد و فرياد كردن، خود را زودتر از موقع پير و فرسوده می‌كنند و بدتر از همه، عشق شوهرشان را به نفرت تبديل می‌كنند كه مثلا چرا شوهرشان لباسش را به چوب رختی آويزان نكرده است!
خودتان قضاوت كنيد آيا ارزش زيبایی و جوانی خود و صحت و سلامت و صفای خانه بيشتر است...

👤 دکتر محمود انوشه
...