*مامان-دوقلو ها*
*مامان-دوقلو ها*

دستور پختی یافت نشد

کوکی دراژه

کوکی دراژه

۱ مرداد ۹۸
# ♣ سلام گلا ♣
خوب هستید؟ سلامت هستید؟ این مال میز دسر شب قمر مون هستش . برای سه ماه پیش هستش و گفتم این عکس رو هم در اختیار شم عزیزان بگذارم . کمی بیسکوییت ، شکلات داغ ، کمی شکلات چیپسی ، کاپ کیک جنگلی و در آخر هم کوکی دراژه قرار دادم .
#کوکی-دراژه#میز#شب-قمر#بیسکوییت#شکلات-داغ#شکلات#چیپسی#کاپ-کیک#جنگلی#عادل#پز
...
پیتزا

پیتزا

۲۶ تیر ۹۸
# سلام مهربونیا&
حالتون چطوره؟
سلامت هستید؟
این پیتزا ی کلاسیک هستش.
رژیمی برای بانوانی که می خواهند به اندام دلخواه خود برسند ↓
هفته اول (شیرینی و شکلات) ترک شود . هر چیزی که شکر دارد مثل نوشابه ، کیک و...
هفته دوم علاوه بر شیرینی و شکلات شام هم ترک شود.
هفته سوم علاوه بر شیرینی و شکلات ، شام و چیپس و پفک و کرانچی (به جز پفیلا) ترک شود.
در آخر با کمی هم ورزش شاهد 8 تا 10 کیلو کاهش وزن می شوید.
#پیتزا#خوشمزه#رژیمی#عادل#پز
...
خورش قورمه سبزی

خورش قورمه سبزی

۲۳ تیر ۹۸
# دوستان و سلامی بر آنها . اینم نهار مون یک خورش اصل ایران و معروف از طعمش نمی شه گذشت. داستان3 : تولد آقایمان بود و چند ساعت دیگر تا افطار باقی نمانده بود و آن هم وقت افطار میاید خونه خواهرانم هم یواشکی وارد خانه شده بودند و مواد شام را آورده بودند میز رو پر از فینگرفود کرده بودیم و هدیه ها هم آماده شده بودند . چراغ های خانه را خاموش کردیم و همان لحظه ام آقایمان از راه رسید. ترسیده بود و نمی توانست قدمی هم جلوتر بیاید. ما ها هم برای اینکه بیشتر نترسد مجبور شدیم سوپرایز را بگوییم و چراغ ها را روشن کنیم شب مهمان هامان مونده بود و خواهرزاده ام هم تا شب از فینگرفود ها دست بر نمی داشت البته فینگرفود ها هم اضافه بود خدا خیر کوچولو رو بده D-:
#خورش#قورمه-سبزی#نهار#خوشمزه#عادل#پز
...
رول و کیک بستنی شکلاتی
# درود بر دوستان از بیست نمره چند به این دسر میدهید؟ کامنت بنویسید و چالش بندازید. داستان2 : عید پارسال برای پسرام یک لاک پشت 3 ماهه خریدم. پسرام از اون به خوبی مثل یک فرزند رفتار می کردند و غذا می دادند چند ماه گذشت گذشت و گذشت و حتی دوستای پسرام هم لاک پشت رو دوست داشتند . یک شب برایمان مهمان آمده بود در همان لحظات آخر لاک پشت نمی توانست حرکت کند و یا چشمک بزند. ما ترسیدیم و گریه جهان را کردیم . خواهرم به مرکز درمان حیوانات زنگ زد و گفتند دوزیست شما سوع تغذیه شده است . تا صبح با گریه خوابمان نبرد خواهرم لاک پشت را برداشت و به آکواریوم رضوی برد. چند روز بعد از آکواریومی تماس گرفتند و گفتند دوزیست شما بهتر شده است و بایدم به او غذا میگو مینیاتوری می دادید می خواستم بگم که هر حیوانی چه آبی چه خشکی و چه دوزیست باید در طبیعت زندگی کند و (((تمام))).
#رول#کیک-بستنی#شکلاتی#دسر#عادل#پز
...
دمپخت زعفرانی

دمپخت زعفرانی

۲۲ تیر ۹۸
# سلام دوستان عزیزم برای جمعه مان به جایی که به بیرون شهر برویم داخل خانه یک بیرون شهر راه انداختیم بامزه بود . داستان1 : چند دقیقه دیگر نمانده بود که مهمان خیلی مهم مان بیاید غذا و پیش غذایمان آماده بود ولی دسر را فراموش کرده بودیم من هم که اهل دسر نیستم پسرم به من امید واری داد و گفت نترس مامان من خیلی دسر بلدم رفت و زود اومد شروع کرد به درست کردن دسر و من هم حرس می خوردم الان است که مهمان بیاید ساعاتی گذشت و مهمون هم غذایشان را خوردند و دسر هم آماده بود مهمون ها از دسر بسیار راضی و تعریف می کردند. اسم دسر ایس چاکلت بود . دستورپخت :
بستنی شکلاتی کارخانه ای 5پیمانه
بیسکوییت شکلاتی 1بسته متوسط
شیر 2لیوان
شکلات تخته ای تلخ 1بسته
پودر قهوه فوری 0/5پیمانه
بیسکوییت ها را با شیر خیس کنید و در ظرفتان بچینید . بستنی ها رو آب کنید و بعد با پودر قهوه فوری هم بزنید بعد در ظرفی که بیسکوییت ها را چینده بودید بریزید و کمی رویش شکلات تخته ای تکه تکه کنید بریزید. و برای 50 دقیقه در فریزر بگذارید.
#دمپخت-زعفرانی#دسر#ایس-چاکلات#عادل#پز
...
پنکیک

پنکیک

۲۱ تیر ۹۸
# سلام دوستان مهربونم به امید خدا سلامت باشید پنکیک مینیاتوری برای شما عزیزان . راستش دوستان گلم دارم برای چند روز از شما عزیزان خداحافظی می کنم چون می خواهم به شهدی مهمان شوم . چند روز بعد با عکسای جدید شما را غافلگیر می کنم.
#پنکیک-خانگی#مینیاتوری#شیرین#عادل#پز
...
سوپ جو

سوپ جو

۱۳ تیر ۹۸
# سلام به عزیزان گلم سوپ جو مینیاتوری برای فستيوال مینیاتوری . درست کردنش خیلی سخت بود ولی برای بدست آوردن چیزای خوب باید تلاش کرد . ;-) چطوری صحنه مینیاتوری درست می شود؟ تشک قهوه ای ام را پهن کردم و روی آن دستمال عینک گذاشتم بعد برای گل و گیاه از گل های ماکتی استفاده کردم و برای صخره های کوچک از سنگ ساحل. ایده های نو شماره3 : برای ترش شدن پرتقال روی آن شکر بپاشید.
#سوپ-جو#در-طبیعت#برای#فستیوال-مینیاتوری#کار-با#عادل
...
 لیموناد

لیموناد

۱۰ تیر ۹۸
# سلام دوستان خوبم بحمدالله خوشحال و سرزنده باشید . این لیموناد مینیاتوری هستش هر روز کلاس مینیاتوری میرم و برای همین وقت نمی کنم تا عکس برای شما دوستان عزیز بگزارم. چطوری صحنه مینیاتوری درست می شود؟ برای دیوار پشت میز از حوله قدیمی ام کمک گرفتم صندلی و پایه میز رو از تخم مرغ شانسی درست کردم برای زمینه صحنه فیلمبرداری از مقوای سفید گرفتم و برای میز کارگردان هم از آجر سیاه استفاده کردم. ایده های نو شماره2 : برای اینکه هندوانه شیرین تر بشود به آن نمک بزنید.
#لیموناد#مینیاتوری#کلاس-مینیاتوری#کار-با#عادل
...
فرنی مجلسی

فرنی مجلسی

۷ تیر ۹۸
# درود بر دوستان گلم اینم از فرنی مجلسی مینیاتوری من برای اولین بار . این عکسو فرستادم برای صنعتگران مینیاتوری و پذیرفتند و گفتند که توی رقابت سالیانه سازندگان مینیاتوری شرکت کنم دوستان خوشحال میشم دعام کنید تا عکسای مینیاتوری بیشتری هم برای شما بفرستم . ((التماس دعا))
#فرنی-مجلسی#مینیاتوری#برای-رقابت#سالیانه
...
ماکارونی سبوس دار
# ((یا مقلب القلوب)) سلام به عزیزان دلم این ماکارونی سبوس دار هستش رنگش سبز و طعمش کاملاً با ماکارونی معمولی (ماکارونی نشاسته) فرق داره این نوع ماکارونی رو می تونید از فروشگاه ها به دست بیارید و اگر نمی توانید...دستورپخت:
ماکارونی معمولی 1بسته
سبوس 4قاشق غذاخوری سبوس
کمی نمک
کمی آویشن
روغن زیتون 3قاشق غذاخوری
آرد غلات (آرد گندم) 1قاشق غذا خوری
اول ماکارونی را نیم پز می کنیم و بعد با آب داغ آبکشی می کنیم بعد 1قاشق غذا خوری از سبوس را به ماکارونی ها اضافه می کنیم و هم می زنیم بعد از هم زدن اول کمی نمک و روغن زیتون را اضافه میکنیم و خوب هم می زنیم بعد از هم زدن دوم کمی آویشن و 2قاشق غذا خوری سبوس و را به مخلوط میکنیم بعد از هم زدن سوم بقیه سبوس و آرد غلات (آرد گندم) را اضافه می کنیم و هم میزنیم تا رنگ بگیرند و بعد ماکارونی سبوس تان را به گوشت و... اضافه کنید و بپزید.
#ماکارونی#سبوس-دار#خوشرنگ#خوشمزه#عادل
...