H. Naderi
H. Naderi

دستور پختی یافت نشد

#هفت_سین۱۴۰۳
H. Naderi
۴۵

#هفت_سین۱۴۰۳

۳ روز پیش
دوستای گلم سال نو تون مبارک باشه انشالله امسال بهترین سال زندگی تون باشه ❤️
...
#جوجه_ترش
H. Naderi
۰

#جوجه_ترش

۳ هفته پیش
در هیاهوی روزگار اگر آرامیم...دلمان به خدا گرم است...

#جوجه_ترش

ابتدا یک سینه مرغ رو به صورت تکه تکه برش بزنید.... یک عدد پیاز رنده شده رو به همراه ۳ ق گردو پودر شده، ۲ ق رب انار و نمک و فلفل مخلوط کنید و مرغ ها رو اضافه کنید و استراحت بدید تا مزه دار بشه.

تکه های مرغ رو در سیخ چوبی یا فلزی بزنید و در تابه با کمی کره روی حرارت قرار دهید تا بپزند. بقیه مواد گردو و رب انار که باقی مانده رو روی حرارت قرار دهید تا بپزه و یک سس خوشمزه واسه کنار غذاتون باشه یک کته زعفرونی این غذای خوشمزه رو تکمیل میکنه.

@ashpazie_khounegi
...
#پاناکوتای_آبی
H. Naderi
۱۰۵

#پاناکوتای_آبی

۴ هفته پیش
#پاناکوتای_آبی

دسر جذاب با ظاهر گوگولی🫠

مواد لازم 👇

ورق یا پودر ژلاتین ۲ق س
خامه صبحانه ۱۰۰ گرم
شیر ۲لیوان
شکر نصف لیوان

برای رنگ 👇

رنگ مجاز آبی یا گل پنیرک

دو لیوان شیر و نوک قاشق چای خوری وانیل و نصف لیوان شکر رو بذارید روی حرارت تا باهم حل بشن. حالا دو قاشق پودر ژلاتین بهش اضافه کنید و باز هم بزنید. بعد یه خامه صد گرمی بهش اضافه کنید و هم بزنید تا خامه تو موادتون باز بشه، حالا از رو حرارت برش دارید، نباید بجوشه. 
یه کم که از داغی افتاد از صافی ردش کنید...حالا یکی دو قطره رنگ خوراکی اضافه کنید وهم بزنید و بذارید یه شب تا صبح بمونه یخچال بمونه وبعد نوووش جان کنید.

✅اگه نخواستین قالبی باشه ژلاتین رو حذف کنید...

@ashpazie_khounegi
...
#کیک_تولد_دخترم
H. Naderi
۱۰۱

#کیک_تولد_دخترم

۱ ماه پیش
زیباترین دختر زمستان ساینای عزیزم قلب مادر زاد روزت مبارکمون باشه😘❤️ چقدر حس خوبی داره که خودت برای دخترت کیک تولد درست کنی😍🥺
...
#شیر_زرد_چوبه
H. Naderi
۵۵

#شیر_زرد_چوبه

۱ ماه پیش
#شیر_زرد_چوبه

طرز تهیه شیر زردچوبه گرم برای سرماخوردگی🤧😮‍💨

مواد لازم؛

شیر 2 فنجان
پودر هل 1/2 قاشق چایخوری
میخک 1-2 عدد
پودر زردچوبه 1 قاشق چایخوری
عسل 1 قاشق غذاخوری
پودر دارچین 1 قاشق چایخوری
عناب 2 عدد
زنجبیل تازه2 حبه کوچک

طرز تهیه ؛

شیر را در یک قابلمه مناسب یا شیرجوش ریخته و روی حرارت متوسط قرار دهید، سپس عناب و میخک را به آن اضافه کنید.هنگامی که شیر ولرم شد، هل ساییده، پودر زردچوبه، پودر دارچین و زنجبیل تازه را به آن اضافه کرده و صبر کنید تا شیر به جوش آید.پس از اینکه شیر به جوش آمد، حرارت را کم کرده و حدود ۲۰ دقیقه صبر کنید تا شیر و ادویه‌ها بجوشند و نوشیدنی غلیظی به دست آید.نوشیدنی را صاف کرده و در فنجان بریزید. سپس عسل را به آن اضافه کرده و نوش جان کنید.

✅ اگر دوست دارید نوشیدنی تند باشد، ۱/۴ قاشق چایخوری فلفل سیاه به آن اضافه کنید...

@ashpazie_khounegi
...
#نان_ماست_تابه_ای
H. Naderi
۴۳
#نان_ماست_تابه_ای

سلام مهربونا😘....امروز از کله صبح هوس نون پختن زد بسرم که باید درست کنم ☺️با حداقل مواد و آسون ترین روش👍....توی تابه خیلی راحت و بهتره.....بوی عطر نان پیچیده بود توی خونمون🫠....حتما درست کنید و ببینید که چقدر عاااالی میشه🥰

مواد لازم؛

ماست ۱و۱/۲پ
روغن ۲ق غ
آرد سفید همه منظوره۲و۱/۲پ
بیکینگ پودر۳ق چ
نمک۱ق چ

طرز تهیه؛

همه مواد رو با هم مخلوط کنید با دست یا قاشق یا میکسر.خمیر کمی چسبنده هست ولی اشکالی نداره اونو ۱۶ قسمت مساوی تقسیم کرده و گرد کنید روشو با یه پارچه بپوشونید تا خشک نشه و از اولی شروع کنید با وردنه روی سطح صافی که آردپاشی شده اونو باز کنید تا هر چقدر که امکان داره و پاره نشه باز کنید بعد با احتیاط بردارید و داخل یه تابه بدون روغن که با حرارت نسبتا بالا گرم شده قرار بدین تا روی نون حباب بزنه بعد برگردونید تا طرف دیگه هم پخته بشه.همه رو به همین صورت آماده کنید و بپزید.نون بافت نرمی داره و برخلاف نونایی که با مخمره چند روز بدون اینکه بیات بشه داخل نایلون در جای خنک میتونید نگهداری کنید...

@ashpazie_khounegi
...
#سالاد_الویه_رژیمی
H. Naderi
۹۸
#سالاد_الویه_رژیمی😍😍
#تک_نفره


سس ماست رژیمی👇

ماست شیرین نصف لیوان
آب لیموی تازه
روغن زیتون یه غ ق
سرکه سفید یه ق م
نمک و فلفل سیاه نصف ق غ
آویشن و پودر سیر یه ق غ

✅بجای سس مایونز از این ترکیب رژیمی استفاده کنید.....

@ashpazie_khounegi
...
#کمپوت_زردآلو
H. Naderi
۹۹

#کمپوت_زردآلو

۲ ماه پیش
کیا عاشق کمپوت هستن دستت بالا،🤚😅وای من همه نوع کمپوت دوست دارم مخصوصا گلابی.....شما چه نوعی میوه کمپوتی دوست دارین؟ کمپوتی که خودت با دست خودت درست کنی یه چیز دیگس موافقین؟
...
#سمبوسه
H. Naderi
۸۶

#سمبوسه

۲ ماه پیش
جاتون سبز ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
...
#ژله_شمع
H. Naderi
۵۸

#ژله_شمع

۷ بهمن ۰۲
‌ ‌
#ژله_شمع

از ســري دسر هاي تك نـفـره

موادلازم:
١ ژله الورا
1ق غ پودرژلاتین
1لیوان شیر
قالب استوانه ای

طرز تهیه:
ژله الووراباپودرژلاتین با1لیوان ابحوش بن ماری کردم.1لیوان شیربایدبه دمای اتاق رسیده باشدتانبردباژله مخلوط کردم ودرلیوان چرب شده که درفریز بود ریختم پس از2ساعت درفریزرژله بسته شد ودرظرف موردنظربرگردوندم برادراوردن ژله دورژله راباانگشت ازظرف جداکردم تکونش دادم درظرف موردنظربرگردوندمش وباقطعه ای میوه یاسبزیجات باخلال وصل کردم امتحان کنیدبرای اعیادوتولد شیک وزیبامیشه .نوش جان.

@ashpazie_khounegi
...