Zarr
Zarr

دستور پختی یافت نشد

عدس پلو
Zarr
۰

عدس پلو

۱۷ اردیبهشت ۰۲
کیک شکلاتی عصرونه
Zarr
۹

کیک شکلاتی عصرونه

۱۶ اردیبهشت ۰۲
خورشت کرفس
Zarr
۲۲

خورشت کرفس

۶ بهمن ۹۹
قاعده ۵ از چهل قاعده شمس تبریزی:

کیمیای عقل با کیمیای عشق فرق دارد. عقل محتاط است. ترسان و لرزان گام بر می‌دارد. با خودش می‌گوید: «مراقب باش آسیبی نبینی.» اما مگر عشق اینطور است؟ تنها چیزی که عشق می‌گوید این است: «خودت را رها کن. بگذار برود!» عقل به آسانی خراب نمی‌شود. عشق اما خودش را ویران می کند. گنج‌ها و خزانه‌ها هم در دل ویرانه‌ها یافت می‌شود، پس هرچه هست در دل خراب است.
...
مرغ زعفرانی
Zarr
۱۹

مرغ زعفرانی

۱۴ دی ۹۹
قاعده ۳ از چهل قاعده شمس تبریزی:

قرآن را می‌توان در چهار سطح خواند. سطح اول معنای ظاهری است. بعدی معنای باطنی است. سومی بطنِ بطن است. سطح چهارم چنان عمیق است که در وصف نمی‌گنجد.
...
جامبو رنگی با سالاد شوید
Zarr
۲۰
قاعده ۲ از چهل قاعده شمس تبریزی:

پیمودن راه حق کار دل است، نه کار عقل. راهنمایت همیشه دلت باشد، نه سری که بالای شانه‌هایت است. از کسانی باش که به نفس خود آگاهند، نه از کسانی که نفس خود را نادیده می‌گیرند.
...
دسر پان اسپانیا
Zarr
۲۴
قاعده ۱ از چهل قاعده شمس تبریزی:

کلماتی که برای توصیف پروردگار به کار می‌بریم، همچون آینه‌ای است که خود را در آن می‌بینیم. هنگامی که نام خدا را می‌شنوی ابتدا اگر موجودی ترسناک و شرم‌آور به ذهنت بیاید، به این معناست که تو نیز بیشتر مواقع در ترس و شرم به سر می‌بری. اگر هنگامی که نام خدا را می‌شنوی ابتدا عشق و لطف و مهربانی به یادت بیاید، به این معناست که این صفات در وجود تو نیز فراوان است.
...
خورش قیمه
Zarr
۵

خورش قیمه

۴ دی ۹۹
خورش قرمه سبزی
Zarr
۱۲

خورش قرمه سبزی

۲۸ آذر ۹۹
این خارجیا که قرمه سبزی ندارن چیکار میکنن؟؟😐😑😋
...
ته چین مرغ
Zarr
۷

ته چین مرغ

۲۴ آذر ۹۹
#ماکارونی
Zarr
۱۲

#ماکارونی

۲۲ آذر ۹۹