kosar.cookery77
kosar.cookery77

دستور پختی یافت نشد

#تیرامیسو
kosar.cookery77
۸

#تیرامیسو

۲۶ شهریور ۹۹
...
#شیرینی_نخودچی
kosar.cookery77
۱۱

#شیرینی_نخودچی

۱۰ شهریور ۹۹
#شیرینی_آرد_نخودچی
یکی از شیرینی های خوشمزه که هیچ وقت قدیمی نمیشه و همیشه هست شیرینی آرد نخودچیه 🥰😋این فسقلی های خوشمزه و آسون که به راحتی پخته میشه البته جول ظاهر کوچولوش رو نخورید خیلیییی کالری داره😂
...
شیرینی دانمارکی
kosar.cookery77
۱۳

شیرینی دانمارکی

۷ شهریور ۹۹
#شیرینی_دانمارکی
البته یکم برشته شده اما طعمش خیلی خوب و‌خوشمزه بود
...
کیک شکلاتی خیس
kosar.cookery77
۱۹

کیک شکلاتی خیس

۷ شهریور ۹۹
#کیک_خیس_شکلاتی
سلاممم اینم یه کیک خیس شکلاتی که طعمش به یاد میمونه.
مواد لازم:
شیر:۱٫۵ پیمانه
شکر:۱٫۵ پیمانه
تخم مرغ :۴ عدد
آرد سفید: ۲پیمانه
پودر کاکائو : نصف پیمانه
روغن مایع : ۱٫۵ پیمانه
وانیل :۱ قاشق چای خوری
بگین پودر :۱ قاشق غذاخوری
قالب دلخواه و کاغذ روغنی
طرز تهیه :
اول از همه فر رو روشن‌کنید تا خوب گرم بشه.
دوم اینکه مواد اولیه رو حدود ۲۰ دقیقه زودتر از یخچال بیرون بیارید.
خب حالا شیر و شکر و روغن و پودر کاکائو و وانیل رو همه شون رو داخل یه ظرف میریزید و خوب با همزن با دور متوسط هم میزنید که حسابی با هم مخلوط بشند و شکر حل بشه و یه سس شکلاتی غلیظ به دست بیارید.
حالا یک لیوان بزرگ از مواد سس شکلاتی رو برمیداریم و کنار میذاریم برای بعد روی کیک . به مواد شکلاتی که باقی مونده یکی یکی تخم مرغ هارواضافه می کنیم و هر بار ۵ ثانیه هم بزنید. بعد از اون هم آرد و بکین پودر که ۲ بار الک شده رو اروم اروم اضافه میکنید و با لیسک هم بزنید . قالب مورد نظر رو بردارید و یا با کاغذ روغنی یا اینکه قالبتون با روغن چرب کنید ارد پاشی کنید و به مدت ۴۵ دقیقه داخل فر ۱۷۵ درجه میذارید. وقتی کیک رو با خلال دندان تست کردید چیزی بهش نچسبیده بود کیک رو از فر خارج کنید و ۱۵ دقیقه بهش زمان بدید تا از داغی بیوفته و با سیخ چوبی روی کیک سوراخ ایجاد کنید و بعد وقتشه که سس خوشمزه رو بهش اضافه کنید تا خوب جذب کیک بشه و با مغزیجات خام یا ترافل تزئین کنید و میل کنید.
نوش جون
...
کیک خامه ای
kosar.cookery77
۹

کیک خامه ای

۴ شهریور ۹۹
#کیک_خامه ای_سریع
یه کیک اسفنجی ۴ تخم مرغی با قالب ۱۶ سانتی متری رو به دو لایه برش دادم و بین لایه ها رو کمی با آب کمپوت اناناس خیس کردم بعد خامه قنادی رو ماسوره ساده زدم و از چیپس شکلات و توت فرنگی برای تزئین استفاده کردم.
...
کیک بستنی خنک‌ و خوشمزه
kosar.cookery77
۷
#کیک_بستنی
یه کیک اسفنجی ۶ تخم مرغی وانیلی نیاز داریم و یه بستنی خانواده با طعم دلخواه که من از وانیلی و کاکائویی استفاده کردم .کیک رو ۳تا۴ لایه برش زدم و بستنی نیمه منجمد رو مثل خامه قنادی بین لایه ها ریختم و سس شکلات و‌موز و توت فرنگی خورده شده و کمی مغز گردو هم بین لایه ها ریختم و کل کیک رو کاملا سلفون کشیدم و ۴_۶ ساعت داخل فریزر گذاشتم تا بستنی ها خوب یخ بزنه و‌ با کیک خوب ترکیب بشند ودر اخر کمی شکلات اب کرده و ترافل تزئین کردم.
نوش جان
...