رویا
رویا

دستور پختی یافت نشد

چیز کیک انار
رویا
۱۳۶

چیز کیک انار

۱۷ بهمن ۹۴
سلام
دوستان گل و مهربونم .این چیز کیک مال یه مهمونی دور همی بود که گفتم با شما به اشتراک بذارم .
از این همه لطف و محبت شما ممنون هستم .
از اینکه جواب کامنت های پر محبت شما رو نمیتونم بدم شرمنده هستم .امیدوارم منو به خاطر گرفتاری هام عفو کنید .
دوستون دارم زیاد .
...
تزیین .بشقاب
رویا
۱۴۹

تزیین .بشقاب

۲۸ دی ۹۴
سلام .
اوقات خوشی براتون ارزومندم
اینم یه کار ساده با تراش سبزی جات هست که همتون روش کار رو بلد هستید .امیدوارم بتونید از ایده ام استفاده کنید و لذت ببرید ....
...
#دورچین _بشقاب
رویا
۱۴۳
سلام دوستان گل و مهربونم .یه مدت نبودم و دلم حسابی برای همتون تنگ شد بود .امیدوارم باز بتونم کنار شما باشم و از دیدن کارهای خوشگلتون لذت ببرم ......این تزیین رو هم با افتخار تقدیم میکنم به همه شما مهربونا که منو فراموش نکردید ....این کار از شلغم و خیار و هویج درست شده و در عین سادگی فک میکنم کنار غذا هاتون جلوه خاصی داشته باشه ...براتون بهترین ها رو میخوام .
...
تزیین بشقاب
رویا
۳۲۸

تزیین بشقاب

۱۵ شهریور ۹۴
سلام دوستان .......این گل میخک هم با هویج و فلفل کبابی درست شده که هویج ها رو با تراش به شگل گل در آوردم و داخل فلفل ها قرار دادم .ساقه هم از پیاز چه و برگ ها از ترخون هست . .بهترین ها رو براتون آرزو میکنم .
...
ژله تخم مرغی ۲
رویا
۳۲۰

ژله تخم مرغی ۲

۳۱ مرداد ۹۴
سلام .بچه های گل پاپیونی ..امیدوارم هر جا هستید لطف خدا شامل حالتون باشه ..دوستان گفتم یه تحولی در ژله تخم مرغی ایجاد کنم و از نیمرو به آب پز تغییر بدم .چون نیمرو کلسترولش بالاتره .و ضررش بیشتره ;-) برای این کار اگه مثل من عجول نباشید باید صبر کنید ژله آلو ورا یه کم خنک بشه و بستنی شل باشه بعد قاطی میکنید میریزید توی تخم مرغ این ژله باید با نصف لیوان آب جوش درست بشه که سفت باشه .بعد چند ساعت تو یخچال میمونه و پوستش رو میکنید .و از وسط با چاقو نصف میکنید و با در نوشابه یا هر چیزی که فکر میکنید قد زرده تخم مرغ باشه فقط خط میندازید و یه لایه نازک با قاشق. از روش بر میدارین بعد ژله موز رو با بستنی مخلوط میکنید و میرزید قسمت زرده و میذارید یخچال تا ببنده. وقتی آوردم روی میز مامانم گفتن مگه شما نمیدونی تخم مرغ برای من ضرر داره .خلاصه کلی خندیدم و تا نخوردن باور نمیکردن که ژله است .قربون همه مامان های خوب دنیا.
...
تزیین بشقاب
رویا
۴۷۵

تزیین بشقاب

۲۶ مرداد ۹۴
سلام مهربونا. امیدوارم هر جا هستید دلتون شاد باشه ....دوستان مهربونم این کار از چند حلقه خیار شور ساده درست شده که اونم خونگی هست و از سبزی ترخون هم که ریختم توش برای تزیین علف های دریایی .برای چشم ماهی ها از ترب و زیتون سیاه برای روی دم ماهی ها از تربچه.و برای باله ها از ریحون استفاده کردم .امیدوارم دوست داشته باشید.
...
تزیین بشقاب
رویا
۴۰۵

تزیین بشقاب

۱۳ مرداد ۹۴
سلام. دوستان .مهربون .نمونه وعالی ...از پروانه هایی که سیمین جون درست کردن خوشم اومد و گفتم که شاید منم بتونم با سبزی جات درستش کنم البته کار با سبزی خیلی.ظرافت فوندانت. رو نداره ولی تلاشم رو کردم ولی واقعا کار پر.زحمتی بود .این کار از هویج و با دمجون درست شده و برای روی باله ها از سس استفاده کردم . در هر حال برام لذت بخش بود و این کار رو خیلی دوست دارم .از همین جا از همه دوستانی که چه تو برترین ها هستن. و چه اونایی که کاراشون با ارزش هست و کمتر دیده شدن و من ازشون کار یاد گرفتم تشکر میکنم ....در پناه خدا شاد و سر بلند باشید .
...
ته چین شیرازی
رویا
۳۵۷

ته چین شیرازی

۹ مرداد ۹۴
سلام .دوستان عزیز و مهربونم .راستش من تا حالا ته دیگ طرح دار رو امتحان نکرده بودم. ولی وقتی انجام دادم .دیدم کار لذت بخشیه .شما هم امتحان کنید .به یک بار تجربه کسب کردن واقعا می ارزید .کار جالبیه و تنوع طرح زیاد میشه انجام داد .اون قسمت هایی هم که تیره شده اصلا سوخته نیست تو عکس این جوری افتاده اونایی که درست کردن میدونن .خیلی هم طعم خوبی داره .من که خودم خیلی دوست داشتم ...موفق باشید .
...
کو کو لوبیا سبز
رویا
۲۸۴

کو کو لوبیا سبز

۸ مرداد ۹۴
سلام دوستان خوب من .. .این کو کو لوبیا سبز هست خیلی هم خوشمزه بود .از مواد داخل کو کو برای تزیین استفاده کردم اون گل ها هم سیب زمینی هست که همه رو با چاقو درست کردم و قالب زده نیست و بعد تو روغن سرخش کردم لوبیا هم بخار پز شده و دورش ریختم .هویج ها رو هم به صورت یک در میان برش طولی زدم و بعد افقی بریدم که من خودم میگم مدل چرخ دنده ای ;-);-);-)... پا یدار و سر بلند باشید .
...
سالاد الویه
رویا
۳۳۲

سالاد الویه

۳ مرداد ۹۴
سلام .دوستان گرامی .گفتم تو این هوای گرم دیدن یه منظره زمستونی کمی آدم رو خنک میکنه .;-)و تصمیم گرفتم ازبابا نویل و درخت کاج برای تزیین الویه استفاده کنم . عزیزان دلم کلا درخت و بابا نویل ها از الویه درست شده . و تنه درخت از چوب شور کنجدی .برای روی درخت هم همون طور که میبینید از نخود فرنگی و ذرت و گوجه فرنگی استفاده کردم. خیلی دوستتون دارم .
...