❤ژله گل لیلیوم و دسر عربی ❤ ❤واسه اولین بار❤

۱.۳k لایک
۳۵ نظر
#دسر_عربی #ژله_گل_لیلیوم #لیلیوم #ژله_گل #ژله_بته_جقه #ژله_رولی #ژله_گل_رز
#حکاکی #حکاکی_هندوانه #یلدا #شب_یلدا #حکاکی_هندوانه_یلدا #حکاکی_هندوانه_شب_یلدا #دیزاین_یلدا #دیزاین_هندوانه #مرضیه_عسگری #مرضیه_عسگری_هندوانه #مرضیه_عسگری_حکاکی
#سالاد #سالاد_کاهو #تزیین_سالاد #مرضیه_عسگری_سالاد #ژله #مرضیه_عسگری_ژله #مرضیه_عسگری_کیک #مرضیه_عسگری_نان_چای #مرضیه_عسگری_شیرینی

نظرات

مرحله هفتم
پس از گذشت این زمان قالب را از یخچال خارج کرده، سپس دسر را از قالب جدا کرده و درون ظرف مورد نظرمان بر می گردانیم. در نهایت به دلخواه مقداری پودر کاکائو روی دسر الک کرده و سرو می کنیم. نوش جان.
مرحله پنجم
در این مرحله خامه و بیسکویت را به قابلمه اضافه کرده و به خوبی مخلوط می کنیم. در ادامه مایه بیسکویت را درون غذاساز یا میکسر ریخته و به خوبی میکس می کنیم تا مایه دسر کاملا ترکیب و یکدست شود.

مرحله ششم
در ادامه مایه دسر را از صافی رد کرده تا کاملا صاف و یکدست شود، سپس مایه را درون قالب مورد نظرمان می ریزیم. حالا قالب را به مدت ۴ تا ۵ ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا دسر کاملا سفت شود.
مرحله چهارم
در ادامه قابلمه را از روی حرارت برداشته، سپس چند قاشق از مایه دسر به خامه اضافه کرده و به خوبی مخلوط می کنیم تا دمای خامه با دمای مایه دسر هماهنگ شود که پس از اضافه کردن به قابلمه خامه نبرد.
مشاهده سایر نظرات