fateme275
fateme275

دستور پختی یافت نشد

کیک به مناسبت نیمه شعبان
fateme275
۳۰
#کیک
#دمنوش
با سلام به دوستای گلم
این کیک رو به مناسبت تولد امام زمان و به نیت برآورده شدن حاجات درست کردم که با تاخیر فرستادم.
عکس بعدی کیک به همراه دمنوش هستکه چون خونه مادرم اینا بودیم یه تکه از کیک رو به همراه دمنوشی که ایشون استفاده می کنن عکس انداختم.
این دمنوش رزماری و گل محمدی هست که برای ریزش مو استفاده می کنن.البته چون خوب نمیخوابیدن و کم کاری تیروئید هم داشتن پک مخصوصش رو گرفتن که از زمان استفاده تا الان که دمنوش ها رو تموم کردن شکر خدا خوابشون خوب شده و ریزش مو به صورت خیلی زیادی بهبود پیدا کرده.
من وقتی تاثیر این دمنوش ها روی مادرم و دمنوش های ارامش،فشار خون،کاهش وزن رو در اطرافیانم دیدم خودم برای موردی شروع به استفاده کردم که خدا رو شکر عالی بود.
دوستان عزیزم من خودم معلم هستم و روزهای قرنطینه فرصتی شد تا به مطالعه در مورد طبع بدن و خواص گیاهان و به دنبال آن خواص دمنوش ها داشته باشم وبه همراه همسرم که ابا و اجدادشون در زمینه طب سنتی مشغول به کار بودن و خودشون هم مشاور سلامت نیوشا هستن، من هم شروع به فعالیت کردم.
مهم ترین نکته ای که وجود داره اینه هر کدوم از ما طبعی داریم که با اون بدن سالمی داریم و تمام عارضه های بدن مثل تیرویید،استرس،فشار خون ،پا دردو... ناشی از غلبه یکی از مزاج ها در بدن ماست که میتونیم به وسیله غذا و خوراکی که از اون به عنوان دارو نام برده شده درمان کنیم.
یکی از کارهای مهم دمنوش ها در پیشگیری از این عارضه ها اینه که از غلبه مزاج جلوگیری کرده و بدن رو به حالت تعادل میرسونن و چون از گیاهان درست شده اند(بدون دستکاری ژنتیکی) عارضه ان ها تقریبا صفر است.مگر انکه شخص به مواردی حساسیت داشته باشد که ان هم با مشاوره حل میشود.
وقتی شروع به فعالیت کردم نیتم سلامتی افراد بود که بدون استفاده از قرص های شیمیایی ،با کمک نوشیدن مواد طبیعی که لذت بخش هم هست ،عارضه های خود رابهبود دهند پیش از انکه تبدیل به بیماری شود.
در عکس دوم ادرس تلگرام و سایت همسرم در زمینه نیوشا هست که اگه دوست داشتین در مورد خواص این محصولات گیاهی بیشتر بدونین،میتونین مراجعه کنین.
با ارزوی سلامتی همه مردم عزیز کشورم
...
کیک کاکائویی
fateme275
۶۹
این کیک عصرونه رو برای همسرم و دوستاشون درست کردم.عکس بعدی هم الویه ای هست که بعد درست کردن ساندویچ ها اضافی اومد و ریختم تو ظرف که همراهشون ببرن.
...
کیک تولد
fateme275
۲۳

کیک تولد

۷ دی ۹۸
کیک و دسر تولد همسر عزیزم که استقلالی دو آتیشه ست.
لطفا ورق بزنید
...
کیک شکلاتی بی بی
fateme275
۱۱۰
داخل این کیک یک لایه خامه استفاده کردم که فوق العاده خوشمزه شد.ممنون از تارای عزیز
...
کیک ساده
fateme275
۶۲

کیک ساده

۱ شهریور ۹۶
کیک یخچالی
fateme275
۱۷

کیک یخچالی

۱ شهریور ۹۶
دو تا از کیک یخچالی های من که واسه مهمونی مادر شوهرم درست کردم
...
کیک یخچالی
fateme275
۲۳

کیک یخچالی

۱۹ مرداد ۹۶
دونات
fateme275
۱۷

دونات

۱۹ خرداد ۹۶
چند تا از دونات هایی که به مناسبت جشنواره غذا درست کردم با دستور هانی عزیز
...