ریحانهT.A☕

T.A
ریحانهT.A☕ T.A

دستور پختی یافت نشد

کلوچه کولیره
ریحانهT.A☕ T.A
۲۱۷

کلوچه کولیره

۱۴ اردیبهشت ۰۲
#شهید عزیز
#قرار معنوی
...
کیک خرمالو
ریحانهT.A☕ T.A
۲۰۹

کیک خرمالو

۱۰ آذر ۰۱
#جشن عمه سادات
زینب اگر نبود مسلمان نداشتیم
ما تا ابد "ذکر حسین جان"نداشتیم
...
شیر برنج
ریحانهT.A☕ T.A
۲۱۸

شیر برنج

۱۵ مهر ۰۱
قهوه دالگونا
ریحانهT.A☕ T.A
۱۲۸

قهوه دالگونا

۶ تیر ۰۱
تهیه وتزئین یه دهه نودی (دخترم).من تنها نقش عکاس را به عهده داشتم📸
...
کیک موز وگردو 
#قرار معنوی
ریحانهT.A☕ T.A
۲۱۴
از خدا خواسته بود همه را پاک کند،همه گذشته اش را. می خواست چیزی از اونماند،نه اسم ،نه شهرت،نه قبر و مزار و نه هیچ چیزدیگر شهید ضرغام در یکم دیماه سال۲۷ دیده به جهان گشود و از همان دوران کودکی،با ان جثه درشت و قوی نشان داد که خلق و خوی پهلوانان را دارد شاهرخ هیچگاه زیر بار حرف زور و ناحق نمیرفت، دشمن ظالم و یار مظلوم بود. دردوازده سالگی طعم تلخ یتیمی را چشید. از ان پس با سختی، روزگار را سپری کرد در جوانی به سراغ کشتی رفت. سنگین وزن کشتی میگرفت. چه خوب پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی میکرد. قهرمان جوانان،نایب قهرمان بزرگسالان دعوت به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی.همراهی تیم المپیک ایران و….. بدنش بسیار قوی بود .هر روز هم مشغول تمرین بود. در اولین حضور در مسابقات کشتی فرنگی به قهرمانی جوانان تهران در یکصد کیلو دست یافت. سال پنجاه در مسابقات قهرمانی کشور در فوق سنگین جوانان بسیار خوش درخشید و تمامی حریفان را یکی پس از دیگری از پیش رو برداشت.بیشتر مسابقه ها را با ضربه فنی به پیروزی می رسید.
،،💜،،لطفاً برای شادی روح پاک این شهید عزیز صلوات بفرستید💜
,💙اللهم صل علی محمد وآل محمد♥️
 

...
کیک اسفناج#قرار معنوی ،/شهید بابک نوری هریسی
ریحانهT.A☕ T.A
۳۳
خیلی وقت بود دست ودلم به عکاسی نمیرفت .،واز اون زمانی هم که دوست عزیزمون کاربر یا علی(ع)هرهفته از شهیدی یاد میکرد دلم میخواست با گذاشتن عکسی یادی از اون شهید کرده باشم.ولی متاسفانه به هر دلیلی موفق نمیشیدم .😔 .
این شهید هم که واقعاً جزو شهدای خاص هستند (. البته همه شهدا خاص هستند و ویژگی های مخصوص به خودشون را دارند)اماکسی که بتونه از این همه جمالاتی که خداوند به او عطا کرده دل بکنه یعنی با چشم دل یه زیبایی‌هایی رادیده وبا خدا معامله کرده.که در واقع قشنگیهای دنیا در مقابلش هیچ هیچند.
لطفاً برای شادی روح شهدا مخصوصا این شهید بزرگوار یک صلوات بفرستید.
❤️💜اللهم صل علی محمد وآل محمد،❤️💜
...
حلوا دهین نجف
ریحانهT.A☕ T.A
۱۱۸

حلوا دهین نجف

۳۱ مرداد ۰۰
ایام سوگواری آقا جانمان امام حسین ع،‍‍ویاران عزیزشون و فرزند بزرگوارشان امام سجاد ع،را تسلیت میگم.
از مزه این حلوا براتون نگم که واقعا یه طعم جدیدوعالیه ومنم برای بار اول بود که درست میکردم.طعم تکراری حلوا های دیگه را نداره.
توی این ایام عزا ازتون التماس دعا دارم و اینکه برای عزیز از دست داده ها مخصوصا ندا کلوچه عزیز وویدای عزیز ودوستان دیگه ای که دچار مصیبت شدند دعا کنیم که خدا به حق حضرت زینب،س،بهشون صبر عنایت کنه.وهمچنین دعا کنیم که خدا مریضا،مخصوصا مریضای کرونایی عزیزو شفا بده واین مرضو ریشه کن کنه
طرز تهیه
.برای تهیه این حلوای خوشمزه اول یک پیمانه روغن را با یک پیمانه شیر وسه چهارم پیمانه شکر روی حرارت میذاریم .بعد 3قاشق غذاخوری شیره خرما یا انگور رابه مواد اضافه میکنیم ودر نهایت 2پیمانه آردرا به همراه پودر دارچین یا پودر هل ویا هردواضافه میکنین وهم میزنیم تا به غلظت فرنی برسند .کف یک قالب را چرب میکنیم پودر نارگیل ویا خلال بادام راکف قالب ریخته مواد را داخل قالب میریزیم ودر انتها پودر نارگیل یا خلال بادام را روی موادمیریزیم وداخل فر میگذاریم با درجه 180درجه به مدت نیم ساعت حلوای ما آماده میشود.
...
شیرینی کلمپه کرمان.
عید قربان مبارک
ریحانهT.A☕ T.A
۴۱
چون از مخلوط آرد گندم و آرد برنج استفاده کردم رنگش تیره و بافتش ترد شده..ولی بسیار سالمترو خوشمزه تر از آرد سفیده .پیشنهاد میدم امتحان کنید..
لطفاً برای شفای بیماران کرونایی مخصوصا خواهر ندا کلوچه عزیز دعا کنید، ..خدا به حق این روزای عزیز وبه خاطر بچه های کوچکش بهش رحم کنه و سالم به آغوش خانواده اش برگردونه.
...
کیک آلبالو
ریحانهT.A☕ T.A
۴۸

کیک آلبالو

۷ تیر ۰۰
آلبالوهاش توی عکس دوم قشنگتر معلومه .
...