ساندویچ گوشت و سبزیجات

۱.۴k لایک
۳۱۶ نظر
"حتی یک تقلای کوچک، می‌تواند تمام سرنوشت تو را تغییر بدهد"
تسلیم نشو و با کمترین توانت و در بی‌رمق‌ترین شرایط ممکن هم تلاشت را بکن و به پیش برو، حتی اگر به اندازه‌ی یک قدم باشد!
چه کسی می‌تواند انکار کند که مهم‌ترین اتفاقات جهانش، از یک تلاش ساده و ظاهرا بی‌اهمیت شروع شده؟ چه کسی می‌تواند اهمیتِ تصمیم‌های بسیار کوچک را در پیروزی‌های بسیار بزرگ، نادیده بگیرد؟!
چه کسی می‌تواند اقرار نکند که رفتن و جنگیدن و اشتباه کردن و شکست خوردن هزار بار بهتر از ایستادن و اجتناب کردن و هیچ کاری نکردن بوده؟!

#نرگس_صرافیان_طوفان‌

_
طرز تهیه به صورت مرحله به مرحله در عکسهای چهارم تا نهم
این ساندویچ یکی از انواع ساندویچ های گرم محسوب می شود که با گوشت چرخ کرده و فلفل دلمه ای پخته می شود. در کنار مواد گوشتی از گوجه و خیار شور و کاهو در ساندویچ استفاده می شود. وجود پنیر در این ساندویچ، طعم و بافت مطلوبی به آن می دهد. این ساندویچ سریع آماده می شود و جزو فست فود های سالم به حساب می آید. این ساندویچ را می توان در نان باگت یا بقیه نان ها قرار داد . اگر بخواهیم به صورت فینگر فود و در تولد ها از آن استفاده کنیم از نان باگت کوچک استفاده می کنیم یا ساندویچ ها را به ابعاد کوچک و انگشتی برش می زنیم .

نظرات

می‌دونی چیه من مفسر نیستم ولی از نظر شرعی هر چیزی که مانع رسیدن آب به پوست بشه اشکال داره و اینو بدون قرآن کتابی هست که برای همه ی دوران‌ها اومده و خیلی از مسائل مربوط به گذشته و آینده رو پیش بینی کرده و در موردشون صحبت کرده کلا خودمون باید با عقل خودمون بسنجیم ببینیم که آیا صحیح هست یانه ؟
سلام عزیزم شما دوست خوب منی و چرا باید ناراحت بشم هر چند پیام ناراحت کننده هم از شما دریافت نکردم 😄ولی در نهایت حتی اگر مخالف حرفم بودی برات احترام قائلم منم بنده ی خدا هستم اگر کسی قراره ناراحت بشه خداست نه من
سلام عزیزم تتو رو می‌دونم چون زیر پوست هست اشکال نداره برای نماز و وضو و غسل ولی حقیقت میکرو نمی‌دونم چیکار میکنن با ابرو ولی در کل هر چیزی که مانع رسیدن آب به پوست بشه مشکل داره مثلا تتو چون زیر پوست هست و کلا داخل پوست می‌ره مشکل نداره
مشاهده سایر نظرات