عکس کیک سالگرد ازدواجون بودش
⭐MARJAN⭐
۶۸
۱.۱k

کیک سالگرد ازدواجون بودش

۳ تیر ۹۷
#کیک #سابله_کیک #بیسکو_کیک
من برای این کیک کیک اسفنجی رو پختم قلب رو روی کاغذ روغنی کشیدم وبرش دادم گذاشتم روی کیک ودورشو وداخلشو برش دادم و.... ولی برای این مدل کیکا اکثرا بیسکو کیک درست میکنن دستورشو میذارم اگه دوست داشتین استفاده کنین.

بیسکو کیک یاسابله کیک

مواد لازم برای۶ نفر
پودر قند ۲۰۰ گرم
کره ۲۵۰ گرم
آرد ۴۰۰ گرم
وانیل‏ ۱/۲ قاشق چای خوری
بیکینگ پودر ۱ قاشق چای خوری
تخم مرغ ۳ عدد

طرز تهیه
۱- ابتدا کره به دمای محیط رسیده را با پودر قند سه دقیقه با هم زن میزنیم تا یکدست شوند بعد وانیل و تخم مرغ و اضافه میکنیم و خوب مخلوط میکنیم آردو بکینگ پودر را الک کرده و کم کم به مخلوط اضافه میکنیم .
۲- و با دست ورز میدیم امکان داره آرد از مقدار اصلی بیشتر احتیاج بشه خمیرو ورز میدیم تا جاییکه به دست نچسبه بعد از ورز دادن خمیر را داخل پلاستیک فریزر گذاشته و بمدت نیم ساعت در یخچال قرار میدهیم.
۳- بعد از نیم ساعت خمیرو با وردنه باز کرده و کاتر مورد نظرو روی خمیر گذاشته(من عدد و کشیدم و برش دادم و روی خمیر گذاشتم از کاتر خاصی استفاده نکردم)و برش میدهیم و بمدت بیست دقیقه با دمای ۱۷۵درجه سانتیگراد در طبقه وسط فر میگذاریم.من برای هر کدوم از اعدداد دوبار بیسکوییت آماده کردم.
۴- خامه را با همزن میزنیم تا فرم بگیره بعد روی لایه اول با ماسوره(سلیقه ای هست)من خامه رو داخل قیف ریختم و یه مقدار سر قیف رو بریدم و بیسکو کیکم رو با خامه پوشوندم .
۵- بعد از آماده سازی لایه اول بیسکو کیک رو داخل یخچال قرار میدهیم تا کمی خامه سفت شود و بعد از سفت شدن لایه دوم رو قرار میدهیم و خامه میزنیم و روشو با هرچی دوست داشتین تزیین میکنین.
...
نظرات