عکس پیتزا قارچ و مرغ
فرزانه
۱۲
۳۵۳

پیتزا قارچ و مرغ

۲ ماه پیش
#حرف_دل 🌱

چقدر بد که آدم ها بدون پرسیدن آن چیزی که از کسی ذهنشان را به خود مشغول کرده نگاهشان به آن فرد عوض می شود و زود قضاوت می کنند،تنها می گذارند،حمایت هایشان را دریغ می کنن و جور دیگری می شوند کلا".
چقدر بد که آدم ها این روزها کفش و لباس و ظاهر را معیار برتری آدم ها قرار می دهند و هر کسی که گران تر پوشیده باشد محبوب تر است انگار،چقدر بد که آدم ها این روزها موقعیت نشناس شده اند،خود بین شده اند و به بهانه های مختلف سعی در به معرض نمایش گذاشتن خودشان را دارند.
چقدر بد که آدم های دیگر این روزها برای آدم های ساکتی که در جمعی شلوغ تنهایند هم صحبت های خوبی نمی شوند .

چقدر بد که آدم ها به جای مهربانی کردن دنبال کلمه های مناسب می گردند برای شعله ور کردن آتش خشم دیگران و فرو نشاندن خشم خود،چقدر بد که همیشه آدم هایی هستند تا همه را به جز خود مسبب اشتباهات زندگیشان بدانند.

چقدر بد که یاد نگرفته ایم از هر کسی به اندازه ی توانش انتظار داشته باشیم،چقدر بد که این روزها آدم هایی پیدا می شوند که با ما مشکل دارند و از طرفی استادِ عوض کردن نظر دیگران نسبت به ما هم هستند و بدتر از آن اینکه آدم های دیگری هم هستند که به سادگی تحت تاثیر حرف های خام آن دیگری قرار می گیرند،و چقدر بد که تو در برابر همه ی این احوالاتِ بد سکوت می کنی.
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
...