عکس دیزاین بارونی
_helen.72
۵۴
۱.۹k

دیزاین بارونی

۵ آذر ۹۶
وقتی باران به صدا درمی آید...
آیا تا کنون به بارش باران فکر کرده ایم ؟
⛆⛈☁🌤🌦🌧🌨🌩🌪⛈☁🌨🌦🌧🌨🌪⛈
باران 💧که می بارد ، بعضی ها 💙دلشان می گیرد وخیلی ها شاعر می شوند. آخر تازه یادشان می افتد💧 که احساسات فطری💧 پاک و زلالی هم هست که در لابه لای افکار مادّی و تکراری روزمره💧 ، فراموشش کرده بودند.

وقتی باران 💧می آید، دیگر، مردم ، خودشان را برای چیزهای کم ارزش و بیهوده معطل نمی کنند، 💧حتی جلوی زیباترین ویترینهای مجللترین مغازه ها هم خالی است.هر که را می بینی با عجله به سوی مقصد حرکت می کند یعنی باران 💧باعث می شود که انسان مقصدش را فدای زرق و برقها نکند.
سواره ها نیز در بارش باران💧 بیشتر از قبل ، دلشان برای پیاده ها می سوزد و💧 زودتر آنها را سوار می کنند. یعنی باران ،💧 مردم را سخاوتمندتر و سخاوتمندان 💧را دلسوزتر می کند.

باران 💧که می بارد، مردم 💧صمیمی تر ، متحدتر و فداکارتر می شوند. چرا که خیلی ها را می شود دید که یک نفر دیگر را زیر چتر خود گرفته اند.
باران ، 💧زمین را پاک می سازد ، هوا را تصفیه 💧می کند و برخی ویروسها را از بین می برد و شاید آن وقت مردم کمی پاکتر زندگی کنند!
وقتی باران 💧بر خاک ، کشتزارها و کوهها فرو می ریزد ، حیات ، جان می گیرد و همه به تداوم💧 زندگیشان امیدوارتر می شوند و ممکن است برای یک بار هم که شده صاحب باران💧 را شکر گویند.

در بارش باران💧 عدالت را هم می توان دید. چرا که قطره ها ، در همهء محله های یک شهر و یا💧 بر بام همهء خانه های یک محله ،💧 با یک نواخت مساوی فرو می ریزند.

وقتی که باران 💧می‌آید، گاهی سالهای کودکی ، قیل و قال آرامش بخش مدرسه! و درس «‌باران 💧آمد ، آن مرد ، در باران💧 آمد » در ذهنها رژه می روند و آن وقت تازه یادمان می افتد که آن مرد ، در باران💧 نیامد. پس می شود کمی هم برای آمدن او (روحی فداه) دعا کرد.

باران💧 ، سرشار از خیر و برکت است و آن باران💧 نیز، آن باران 💧سرنوشت سازی که از هوای ابری چشمها بر گونه هایمان می نشیند و سبب می شود که بهتر بتوانیم مسیر زندگیمان را عوض کنیم. ⛆⛆⛆⛆⛆⛆⛆⛆
...
نظرات