عکس لازانیا
مامانِchef
۴۶۰
۳k

لازانیا

۳۱ اردیبهشت ۹۸
سلام به خانم های عزیز و محترم 😘 نماز و روزه هاتون قبول حق باشه . امشب افطار لازانیا گذاشتیم 😍 جای همگی خالی . ممنون از همتون بابته لطفی ک ب من و دختر عزیزم یاسمن دارید😘😍من از غذاهایی که روزمره درست میکنم براتون عکس میگیرم و با شما به اشتراک میذارم ولی میدونم که همه ی شما کدبانو و هنرمند هستین . سوالی بود در خدمتم

طرز تهیه :

ابتدا مواد داخل لازانیارو درست میکنیم . پیاز رو نگینی خرد کنید و داخل روغن تفت میدیم و بعد گوشت چرخکرده اضافه میکنیم و تفت میدیم و بعد زردچوبه و نمک و کمی رب و فلفل و آویشن اضافه میکنیم و تفت میدیم و بعد فلفل دلمه ای نگینی خرد شده و قارچ تفت داده شده رو اضافه میکنیم ( میتونید ذرت هم اضافه کنید) .
درون قابلمه آب بریزید و بذارید روی حرارت تا به جوش بیاد و نمک و روغن هم به اب اضافه کنید و وقتی جوش اومد ورقه های لازانیا رو داخلش بریزید و حرارت باید ملایم ، و صبر میکنیم تا ورقه ها نرم بشن و بعد آبکش میکنیم و روی پارچه میذاریمشون تا آبش کاملا خارج بشه و بعد یک ظرف پیرکس یا تفلون رو برمیداریم و چربش میکنیم و بعد یک لایه لازانیا میچینیم و بعد روش سس کچاپ بزنید و بعد از مواد گوشتی روش بریزید و روی مواد پنیر پیتزا بریزید و دوباره ی لایه لازانیا روش بذارید و این مراحل رو تکرار کنید . و روی لایه اخر رو پر از پنیر کنید و بدارید داخل فری ک از قبل گرم کردین تا پخته بشه و طلایی بشه .

البته روش پیچیدن من ب این صورت نیست ولی توضیحش سخت بود به همین دلیل روش سادش رو براتون گذاشتم😍
...
نظرات