عکس #ساندویچ مرغ پنیری

#ساندویچ مرغ پنیری

۱۸ دی ۹۹
_
#ساندویچ مرغ پنیری
ساندویچ مرغ پنیری یکی از غذاهای خلاقانه ای است که اگر از مصرف ساندویچ های همیشگی و تکراری خسته شده اید، پیشنهاد می کنم که حتما آن را امتحان کنید. تهیه آن وقت زیادی نمی خواهد و یک شام فوق العاده خوشمزه و پرطرفدار است. همچنین ساندویچ مرغ پنیری یکی از غذاهای فست فودی لذیذ و خوشمزه هست و برای پیک نیک گزینه مناسبی است. برای تهیه ساندویچ مرغ پنیری بهتر است از گوشت سینه مرغ استفاده کنید زیرا طعم بسیار فوق العاده به غذا خواهد داد و همان طور که می دانید گوشت سینه مرغ حاوی پروتئین و آهن بسیار زیادی است و جزو مواد غذایی به شمار می آید که باید از آنها حتما در رژیم غذایی خود استفاده کنید.
مواد لازم برای ۸ نفر:
 سینه ی مرغ که به صورت نگینی برش داده شده یک عدد.
 هویج: ۵ تا ۶عدد که باید به صورت رنده شده باشد.
 پیاز متوسط: ۱ عدد
 فلفل دلمه ای: ۱ عدد
 قارچ :۱۰ عدد( اگر موجود نبود هم اشکالی ندارد)
سیب زمینی متوسط حداقل ۴ عدد به صورت نگینی یا خلالی خیلی باریک (من این سری به صورت خلالی خیلی باریک برش زدم)
ذرت بخارپزشده به اندازه ۱۵۰ تا ۲۰۰ گرم
 ادویه کاری:یک دوم قاشق چای خوری
 نمک و فلفل سیاه و زردچوبه به مقدار لازم
پودر پاپریکا به مقدار دلخواه
نمک به مقدار لازم 
 سیررنده شده به اندازه لازم (یعنی باتوجه به سلیقتون مقدارش رو کم یا زیاد کنید)
 پنیر پیتزا :250 گرم
طرز تهیه ساندویچ :در ابتدا باید گوشت مرغ را به خوبی بشویید و سپس خرد کرده و آن را آب پز کنید، هنگام آب پز کردن گوشت مرغ یک عدد پیاز و یک حبه سیر را به همراه کمی زردچوبه و فلفل سیاه به آن اضافه می کنیم ؛پس از اینکه آب مرغ به جوش آمد کمی نمک را نیز به آن اضافه کرده و اجازه دهید که گوشت مرغ  به خوبی پخته شود.
زمانیکه گوشت مرغ در حال پخته شدن است،شما باید قارچ ها،سیب زمینی،پیاز،وهویج را خرد کرده و پس از اینکه گوشت پخته شده را کاملاً ریش ریش کردید آنها را به گوشت اضافه کنید و اجازه دهید که گوشت کمی با آنها سرخ شود؛ سپس تمامی ادویه هایی که در بالا ذکر شده است را به این ترکیب اضافه کنید و پنیر پیتزا را نیز به به آنها اضافه کنید.ذرت را هم به صورت جداگانه بخارپزکرده و به ترکیب بالا اضافه کنید .بعداز چند دقیقه که حسابی باهم میکس شدند زیر گاز راخاموش کنید .بعد باخیارشور ،گوجه فرنگی ونان باگت نوش جان کنید .این ساندویچ خیلی خیلی خوشمزه رو حتما درست کنید و در کنار عزیزانتون میل کنید .
...
نظرات