عکس حلیم بادمجان

حلیم بادمجان

۴ اردیبهشت ۰۰
《شکر نعمت نعمتت افزون کند》

"الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایته علی ابن ابی طالب و اولاده المعصومین صلواه الله علیهم اجمعین "

 
#حلیم
#عصر_هوشمندی

✍️نگاهی به برخی تکنیک‌های انتخاباتی

🎯تکنیک نامزد پوششی (Anti shock)
در این روش سعی می‌شود با ورود دو فرد از یک جریان سیاسی به گود رقابت انتخاباتی و کناره گیری وی در واپسین لحظات، آرای بیشتری را در سبد فرد مورد نظر سرازیر کرد.

🎯تکنیک دره عمیق (Deep valley)
با به کارگیری تکنیک "دره عمیق" می‌توان به تخریب گسترده مسوولان قبلی پرداخت. به عبارت دیگر یک نامزد می‌تواند نتیجه اقدامات قبلی ها را به دره‌ای عمیق و غیر قابل جبران برای اذهان عمومی تبدیل کند تا بر عدم توانایی‌های خود خط بطلانی بکشد.

🎯تکنیک شکستن آرا
در این تکنیک برنامه ریزی‌های دقیق و همه جانبه ای صورت می‌گیرد تا در مسیر دوقطبی سازی کاذب، برای خود مخالف سازی کنیم و پس از آن که اکثریت جامعه را دچار شوک احساسی کردیم (مظلوم نمایی) و مستقیم و غیرمستقیم آرای مردم را به سمت خود سرازیر می‌نماییم.

🎯تکنیک سایه
تکنیک "سایه" یکی از متداول ترین و قدیمی ترین تکنیک‌های انتخاباتی محسوب می‌شود که در آن یک نامزد با دیدارهای مکرر و تبادل نظر با یک فرد خاص یا یک جریان سیاسی فراگیر، خود را به آن جریان یا فرد خاص منتسب می‌کند و با این روش وی صاحب آرای تمامی طرفداران آن فرد یا جریان سیاسی خاص می‌شود.

🎯تکنیک دشمن فرضی (Virtual enemy)
این روش نیز مشابه تکنیک "شکستن آرا" است و تنها از آن جهت تغییر کرده که موضوعات خاص و به روز را در مسیر خود قرار می‌دهد تا با بیشترین آرا مواجه شود؛ مانند : "مباحث مربوط به زنان و حقوق اجتماعی آنان" ، "حقوق بشر" ، "آزادی زندانیان" و ...
...