عکس #شیک موز شکلاتی
محیا حمیدزاده
۱۴۴
۸۵۹

#شیک موز شکلاتی

۳ تیر ۰۰
_
#شیک موز شکلاتی
میلک شیک و شناخت نوشیدنی فوق العاده در طعم های مختلف متناسب برای ذائقه های گوناگون، هر یک از نوشیدنی های متناسب با مواد تشکیل دهنده آن دارای طعم و ویژگی منحصر به فرد خود می باشد.
هر چند که میلک شیک از نوشیدنی های محبوب تابستان و فصل گرما می باشد ولی در فصل های دیگر سال نیز مورد استقبال بالایی قرار می گیرد.
میلک شیک یکی از محبوبترین نوشیدنی های خنک،شیرین و انرژی زا می باشد که خیلی از ما اسم آن را در منوی کافی شاپ ها دیده ایم و خیلی از افراد جزء انتخاب های همیشگی آن ها می باشد.
در سال 1885 در یکی از فروشگاه های بریتانیا برای جلب مشتری تصمیم به تهیه یک نوشیدنی ویژه از ترکیب بستنی، شکر و شیر کرد که با استقبال گسترده ای همراه شد و این فروشگاه به سرعت رشد و گسترش پیدا کرد.
در حدود سال 1900 و با گسترش این نوشیدنی، عرضه کنندگان آن تصمیم گرفته که مشتریان در صورت رضایت از این نوشیدنی دست خود را به نشانه رضایت بالا برده و تکان دهند.
همانطور که از اسم این نوشیدنی مشخص است که کلمه شیک در زبان انگلیس به معنی تکان دادن می باشد، دلیل نامگذاری این محصول به میلک شیک می باشد.
بخش اصلی تهیه میلک شیک همان ترکیب سه ماده اصلی آن یعنی بستنی، شیر و شکر به همراه افزودنی های دیگر می باشد.
در ابتدا نیاز به یک بستنی کامل و پرچرب داریم که دارای طعم و مزه بالایی باشد، که بهتر است از یک مخلوط کن برای همگن سازی مواد خود از آن استفاده کنیم که در صورت عدم دسترسی به آن می توانید از یک همزن دستی نیز برای این کار استفاده کنید تا مواد شما کاملا یک دست شود.
برای هر لیوان شیک نیاز داریم به یک عدد موز اسلایس شده و یخ زده ،نصف استکان شیر ،یک قاشق چایخوری سر پر عسل ،یک قاشق چایخوری پودر کاکائو
من ۴ لیوان درست کردم پس مواد رو ۴ برابر کردم. بعد همه مواد رو داخل مخلوط کن می ریزیم وحسابی میکس می کنیم .اگر مخلوط کن نداشتید از گوشتکوب برقی می تونید استفاده کنید .
غلظت و شیرینیش دست خودتونه اگر شیرین تر خواستید مقدار عسل رو بیشتر کنید و اگر خیلی غلیظ دوست دارید شیر رو کمتر کنید واگر رقیق تر شیر رو بیشتر .
موز باید حتما یخ زده باشه و برای تزیین دیواره های لیوان رو با سس شکلات ، شکلاتی کنید .
...
نظرات