عکس فالوده محلی
مژگان ♡food♡
۱۴۸
۳.۱k

فالوده محلی

۳۰ شهریور ۰۱
#چالش_عنصر_چوب
چالش ستاره عزیزم
#فالوده_یخی
دوستای گلم دستور این فالوده رو گذاشتم فعلا تو صف بررسیه اگه یه وقت تایید نشد زیر همین پست طرز تهیشو میزارم
عکس رو تو قسمت دستور فالوده محلی گذاشتم که به نمایش دربیاد ولی اسمش فالوده محلی نیست فالوده یخیه .....
فال روزانه 👇شنبه دوم مهر
فروردین ❤️❤️❤️
یکی از همسایه یا اقوام تان تصمیم می گیرد که در کاری به شما کمک کند اما احساس می کنید که او این کار را از ته دل انجام نمی دهد. بهتر است قبل از پذیرفتن کمک های او، از راز دلش باخبر شوید. امروز صحبت کردن با شریک زندگی تان می تواند خیلی هیجان انگیز باشد و نتایج مثبتی را به همراه داشته باشد. سعی کنید اتفاقاتی را که شما را از هم دلگیر کرده به دست فراموشی بسپارید زیرا اکثر آنها سوتفاهمی بیش نبوده. مثبت اندیشی کلید موفقیت شما در چنین روزی ست. در مورد مسائل کاری در حال حاضر برداشتن گام های بلند چندان راحت به نظر نمی رسد، به جای تلاش بیهوده برای تغییر این روند، زمان را به تفکر در مورد یافتن راهکارهای جدید اختصاص دهید. در رابطه با زندگی عاطفی تان عاقلانه تر رفتار خواهید کرد حتی اگر دلیلش را ندانید. دیگران به شما به چشم راهنما نگاه می کنند، خوش بینی تان با آن ها نیرو می دهد.
اردیبهشت ❤️❤️❤️❤️👇
در مورد موضوعی در حال تحقیق هستید اما احساس می کنید اطلاعات لازم سخت تر از آنچه انتظارش را دارید، به دست می آید. اما ناامید نشوید زیرا با مقاومت شما همه چی به بهترین شکل ممکن به نتیجه خواهد رسید و با اطلاعاتی که به دست می آورید می توانید بهترین تصمیم را بگیرید. شما چیزی را از شریک زندگی تان پنهان می کنید اما بدانید که او افکار شما را می خواند. بنابراین بهتر است که دست از پنهان کاری بردارید و صادقانه حرف دلتان را بزنید. اگر راهتان را نادرست انتخاب کنید طولی نخواهد کشید که خودتان را در میان اشتباهاتی مضحک غرق خواهید کرد. هیچ کاری به خودی خود درست نمی شود. درباره کاری که قولش را داده بودید تجدید نظر کنید و در مورد کاری که در حال حاضر نیاز به تلاش زیادی ندارد مذاکره و مشورت کنید. شما دقیقا می دانید چه حرف هایی می خواهید به زبان بیاورید، موفقیت های مهم و چشم گیری کسب خواهید کرد.


خرداد ❤️❤️❤️👇

امروز احساسات گذشته باز به سراغ تان می آید و ذهن تان را درگیر می کند. دلیلش را نمی دانید اما نمی توانید به راحتی از شر آنها خلاص شوید. بهتر است قلمی به دست بگیرید و آنچه به ذهن تان می آید را روی کاغذ بنویسید. با این کار می توانید نظم بیشتری به ذهن تان دهید. در مورد موضوعی سعی دارید تا با شریک زندگی تان صحبت کنید اما این فرصت برایتان فراهم نمی شود. بهتر است به جای منتظر بودن، خودتان این فرصت را بوجود آورید وگرنه دیر می شود. به جادوی گذر زمان اعتماد کنید. حضور شما موثر و کارآمد است. بحرانی را در لحظه مدیریت خواهید کرد. به جای تلاش مدام برای کنترل داشتن بر همه مسائل و مدیریت همه چیز، اجازه دهید شخص دیگری نیز عقاید و نظرات خود را بیان کند تا بتواند در به نتیجه رساندن برنامه بلند مدتی که در ذهن دارید یاری تان کند. پشت گوش انداختن مطلبی اصلا به نفعتان نیست.

بهمن❤️❤️❤️👇

امروز شما زیاد سرحال و پرانرژی نیستید. این اواخر شما خیلی زیاد کار کرده اید و بدنتان به کمی استراحت و تجدید انرژی نیاز دارد. اگر برایتان امکان دارد امروز را در سکوت خانه ی خودتان بگذرانید و به خودتان کمی استراحت بدهید. سر خودتان را با یک فنجان چای داغ و یک کتاب خوب گرم کرده و به ذهنتان اجازه بدهید به دوردست ها پرواز کند. امروز شاید بدنتان خسته و بی انرژی باشد، اما ذهنتان کاملا قوی و پرانرژی است و با سرعتی بیش از همیشه کار می کند. امکانات و اختیارات بیشتری به شما داده خواهد شد. برای برداشتن اولین قدم کافیست کمی بیشتر به حرف های دیگران توجه کنید. اجازه ندهید حرف دیگران شما را از کوره به در ببرد، از آن ها برای تقویت نیروی خود استفاده کنید. حساب آنچه را که به دیگران می دهید و آنچه را که از آن ها دریافت می کنید با دقت داشته باشید. لازم است این روزها جنبه احتیاط را رعایت کنید. می توانید موقعیتی را به فرصتی طلایی تبدیل کنید.

اسفند ❤️❤️❤️👇
امروز خودتان یک جا و ذهن تان جای دیگری ست. مسایل مالی ذهن شما را درگیر کرده است اما درست از آنجا که انتظارش را ندارید، دست یاری به سمت تان دراز می شود. اگر چه روز سخت کاری را در پیش خواهید داشت اما در انتهای شب با دیدن یک فیلم یا حرف زدن با یک دوست می تواند حال شما را سر جایش بیاورد. امروز فرصت خوبی است تا در مقابل شریک زندگی تان بنشینید و حرف هایی که باید را بزنید. او حق دارد که حقیقت ذهن شما را بداند، حتی اگر ناراحتی و دلگیری پیش آید. شما تصویر کاملا واضح و روشنی  از خواسته هایتان دارید، بهتر است در حال حاضر آرزوهایتان را به زبان نیاورید. مشکل شما این است که یکی از نزدیکانتان تمایلی به همکاری با شما ندارد. گاهی بهتر است احساساتتان را در دل پنهان نگه دارید. افکارتان عاقبت شما را به مسیر درستی هدایت می کند اما باز هم نمی دانید برنامه ریزی هایتان صحیح بوده یا نه...
...
نظرات