عکس #کوکوی سیب زمینی خام
Motahare...
۷۴
۶۷۰

#کوکوی سیب زمینی خام

۱۳ مهر ۰۱
#قرار معنوی
#شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی🌷
سلام دوستان عزیز،فرارسیدن شهادت یازدهمین اختر سپهر ولایت و امامت،امام حسن عسکری(علیه السلام)رو خدمت همگی تسلیت عرض میکنم.♥♥
آنچه از ویژگی های سردار سلیمانی كمتر به آن پرداخته شده مسأله ی ولایتمداری ایشان است،در این رابطه همین بس كه وقتی مقام معظم رهبری مدال شجاعت را به وی اهدا می كند،با حجب و حیای فراوان،چشم در چشم فرمانده ی خود نمی دوزد و وقتی در مراسمی به همراه فرماندهان نظامی به حضور رهبری می رسد، علاوه بر احترام نظامی،دست به سینه می گذارد و در مقابل فرمانده ی كل قوا حاضر می شود كه این امر یعنی تمام وجود خود را در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم فرمانده خود می كند.
شوق و ذوق او به ولایت فقیه یك امر قلبی بوده و می توان علاقه به ولایت فقیه را در چشمان این سردار رشید به وضوح ملاحظه كرد و در واقع حالت كرنش مانندی كه در احترام نظامی به رهبر انقلاب ادا می كند همان ذوق ولایت است.
سردار شهید سلیمانی،شاید توان انجام بسیاری از اقدامات شجاعانه را داشت اما انجام نداد كه دلیل این امر مطیع بودن و پشت سر ولی فقیه قرار گرفتن و خود را تابع محض فرمانده كل قوا دیدن است كه پیام های زیادی را در خود نهفته است.
حاج قاسم سلیمانی در مراسم سالگرد شهادت شهید حسن اسدی درباره مقام معظم رهبری گفت:«قوام ایران اسلامی و بقای آن به رهبریت آن است،مردم از من قبول كنید من عضو هیچ حزب و جناحی نیستم و به هیچ طرفی جز كسی كه خدمت می كند به اسلام و انقلاب تمایل ندارم.اما این را بدانید والله علمای شیعه را تماما" و از نزدیك می شناسم،الآن ۱۴ سال شغل من همین است،علمای لبنان را می شناسم.علمای پاكستان را می شناسم. علمای حوزه ی خلیج فارس را می شناسم،چه شیعه و چه سنی والله،اشهد بالله،سرآمد همه این روحانیت،این علما از مراجع ایران و مراجع غیر ایران،این مرد بزرگ تاریخ یعنی آیت الله العظمی خامنه ای است.»
...
نظرات