عکس سالاد کاهو با لوبیا
آشپزی با ساجده
۱۲۲
۱.۱k

سالاد کاهو با لوبیا

۱ ماه پیش
#چالش_سالم_ خوری
#به_سبک_آرزو_دختر_سر آشپز
#کارگاه_کوچک_عسلک
سلام دوستان گلم خوبین 😘😘
سلامتین ان شاءالله که همینطوره🥰🥰🥰🥰
این سالاد کاهو شام دیشب ما بود جای همه شما عزیزانم سبز💚 یه شام سبک و رژیمی . تشکر میکنم از دوست عزیزم آرزو جون به خاطر چالش باارزششون 😘😘💖💖🙏🙏🪷🪷
خدمتتون شریفتون عرض کنم که:
لوبیا چیتی رو بپزین.
سیب زمینی رو جداگانه خرد کنید بپزین.
کاهو رو بشورین وخرد کنید.
هویج رو رنده کنید.
همه مواد رو با هم مخلوط کنید گردوی خرد شده رو اضافه کنید.
به مواد لیموی تازه بزنید.
سپس ماست رو با کمی نمک هم بزنید وبه سالاد اضافه کنید.
🥬🥬🥬🥬سالاد🥬🥬🥬🥬
سالادها همیشه به‌عنوان یک وعده غذایی سبک، مفید و خوشمزه شناخته شده‌اند که در کنار داشتن انواع ویتامین‌، مواد معدنی و فیبر، به سفره شما نیز رنگ می‌بخشند. ترکیب انواع سبزیجات در کنار کاهش وزن و سلامتی، شادابی و طراوت را نیز به شما هدیه می‌دهد. تنوع موجود در سالادها به شما کمک می‌کند تا همیشه یک وعده غذایی سالم و خوش‌رنگ در رژیم خود داشته باشید.
خواص بسیار زیادی برای بدن و در نهایت سلامتی است. کاهو دارای ویتامین C، امگا ۳، مواد معدنی مانند کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر و پتاسیم است که به عنوان یک منبع غذایی با ارزش شناخته می‌شود. همچنین کاهو می‌تواند به حفظ رطوبت پوست و بهبود دستگاه گوارش کمک کند.

مصرف منظم سالاد کاهو می تواند به کاهش خطر بیماری‌های قلبی، کاهش فشار خون و بهبود عملکرد مغزی کمک کند، با مصرف انواع سالاد کاهو، سلامتی و شادابی در سنین بالا را برای خودتان به ارمغان بیاورید.
این سالاد دارای طعم و مزه خوبی است و می‌تواند به عنوان یک وعده سبک و سالم در رژیم غذایی شما قرار داشته باشد. هویج دارای ویتامین A، C و K است که به سلامت پوست، دندان‌ها، استخوان‌ها و چشم‌ها کمک می‌کند.
اگر رژیم دارین و به دنبال یه شام سبک و مقوی و پرخاصیت هستید به شما دوستای عزیزم توصیه میکنم حتما این سالاد خوشمزه رو درست کنید.
سفره تون پر از برکت و شادی و سلامتی 🪷🪷🪷😘😘🌾🌾🪴🪴🪴🪴🪴🪴♥️♥️♥️
...